خرید بلیط هواپیما ، بلیط چارتری ، خرید ینترنتی بلیط هواپیما ، بلیط آنلاین

بلیط تهران ، بلیط هواپیما ، پرواز داخلی ، پرواز خارجی ، بلیط ارزان ، بلیط لحظه آخری

بلیط هواپیما ، بیلیت لاین ، بلیط لاین

هواپیمائی کاسپین

 

 

شرکت هواپیمایی کاسپین یکی از شرکت های خصوصی کشور است که در سال 1372 تاسیس شد این شرکت هواپیمایی به عنوان اولین شرکت خصوصی در صنعت حمل و نقل هوایی در کشور شروع به کار کرد دفتر اصلی این ایرلاین در فرودگاه مهرآباد قرار دارد. شرکت هواپیمایی کاسپین فعالیت خود را با 4 فروند هواپیمای یاک 42 آغاز کرد و  در ابتدا خرید هواپیمای توپولوف 154 در دستور کار خود قرار داد تا اینکه با منع دستور خرید توپولوف در سال 1388  شرکت هواپیمایی کاسپین در سال 1392 دستور خرید بوئینگ 737-400 را سر لوحه کار خود قرار داد. در حال حاضر شرکت هواپیمایی کاسپین در زمره 3 هواپیمایی برتر کشور قرار دارد. شرکت هواپیمایی کاسپین همچنین در سال 1393 توانست سیستم یکپارچه سیمرغ را در حوزه سامانه فناوری اطلاعات و ارتباطات  راه اندازی کند. این ایرلاین در حال حاضر بیش از 50 پرواز داخلی و خارجی  را به ثبت می رساند. شرکت هواپیمایی کاسپین به بیشتر شهرهای ایران پرواز داخلی دارد  همچنین از مقاصد  پروازهای خارجی میتوان به پروازهای نجف، سلیمانیه، ترکیه، دبی اشاره کرد.

 

راهنمای خرید بلیط پرواز کاسپین :

برای خرید آنلاین بلیط پرواز ، کافیست سه حرف اول شهر مبدا و سه حرف اول شهر مقصد را در قسمت جستجوی پرواز در سایت بیلیت لاین وارد نموده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید سپس میتوانید انواع بلیط های شرکت هواپیمایی کاسپین را از ارزانترین بلیط تا بلیط های لحظه آخری شرکت هواپیمایی کاسپین، بلیط چارتری شرکت هواپیمایی کاسپین ، بلیط سیستمی شرکت هواپیمایی کاسپین  مشاهده نموده و با کلاس پروازی مورد علاقه خود سفر کنید.

 

دریافت آنلاین  کارت پرواز کاسپین :

امکان چک این آنلاین برای هواپیمایی کاسپین وجود ندارد 

 

کلاس های پروازی هواپیمایی کاسپین :

هواپیمایی کاسپین فقط دارای یک نوع کلاس پروازی اکونومی میباشد .

 

بار دستی مجاز هواپیمایی کاسپین :

مقدار بار مجاز قابل حمل به داخل کابین در پروازهای کاسپین حداکثر 4 کیلوگرم میباشد .همچنین مجموع ابعاد آن نباید از 115 سانتیمتر تجاوز کند

 

پذیرش بار مجاز هواپیمایی کاسپین :

پذیرش بار مجاز در پروازهای کاسپین داخلی پروازهای حداکثر 20 کیلوگرم میباشد . این میزان بار در پروازهای خارجی به 30 کیلوگرم افزایش می یابد. همچنین ابعاد آن نباید از 158 سانتی متر تجاوز کند.

 

 ناوگان هوایی هواپیمایی کاسپین :

در حال حاضر تعداد 9 فروند هواپیما در ناوگان هوایی کاسپین در شرایط پرواز هستند 

     - 6 فروند فروند هواپیما MD-83

     - بوئینگ B737-400 و B737-500

 

 

 

 

 

موارد مرتبط

0 متن نظر
نوشتن نظر