خرید بلیط هواپیما ، بلیط چارتری ، خرید ینترنتی بلیط هواپیما ، بلیط آنلاین

بلیط تهران ، بلیط هواپیما ، پرواز داخلی ، پرواز خارجی ، بلیط ارزان ، بلیط لحظه آخری

بلیط هواپیما ، بیلیت لاین ، بلیط لاین

هواپیمائی ایر تور

هواپیمایی ملی ایران در اسفند ماه سال 1340 با ادغام دو شرکت قدیمی هواپیمایی ایرانین نیرویز و پرشین ایرویز تاسیس شد و از فرودین سال 1341 شروع به کار کرد. شرکت هواپیمایی ایران یر اکنون قدیمی ترین هواپیمایی در ایران و یکی از بهترین ایرلاین های  ایران است  که هم ناوگان بزرگ و قدرتمندی دارد هم با خرید هواپیماهای جدید ایرباس در سالهای اخیر به تجهیز و نوسازی ناوگان خود پرداخته است .شرکت هواپیمایی ایران ایر در حال حاضر پروازهای زیادی به مقاصد دور و نزدیک و اروپا را در برنامه خود دارد. یکی از علل اصلی  استقبال  ایرانی ها  قیمت بلیط هواپیما ایران ایر میباشد.

 راهنمای خرید بلیط پرواز ایران ایر 

 برای خرید آنلاین بلیط ایران ایر کافیست سه حرف اول شهر مبدا و سه حرف اول شهر مقصد خود را در قسمت جستجوی پرواز وارد کرده و با مشاهده انواع بلیط های ایران ایر اعم از بلیط چارتری ایران ایر، بلیط ارزان قیمت ایران ایر، بلیط سیستمی ایران ایر، با کلاس پروازی دلخواه خود سفر کنید.

 

دریافت آنلاین کارت پرواز ایران ایر 

دریافت آنلاین کارت پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر هنوز برای مسافران فراهم نشده است.اما مسافران پروازهای ایران ایر در فرودگاههای مهرآباد،اهواز،اصفهان،و مشهد میتوانند از طریق دستگاه خودکار(کیوسک)،شماره صندلی خود را انتخاب و کارت پرواز خود دریافت کنند . ودر صورت داشتن بار،برای تحویل بار ،بدون ایستادن در صف به کانتر مراجعه کنند و بار خود را تحویل دهند.

 

کلاس های پروازی هواپیمایی ایران ایر

هما کلاس

هما کلاس نام بیزینس کلاس ایران ایر است که امکانات و راحتی بیشتری در پرواز برای مسافران فراهم میکند و وعده های غذایی بیشتری در اختیار آنها قرار میدهد.صندلی ها در این کلاس پروازی عریض ترند و مسافران فضای بیشتری نسبت به کلاس عادی در اختیار دارند .وزن بار مجاز در پروازهای خارجی هما در هما کلاس با پروازهای داخلی متفاوت است و برای دارندگان کارت نقره ای و کارت طلایی نیز اضافه بار رایگان در نظر گرفته شده است.

 

اکونومی کلاس

صندلی های راحتی عادی و یک وعده غذای رایگان  در پرواز از ویژگی های کلاس پروازی عادی ایران ایر است.میزان بار مجاز کلاس اکونومی  ایران ایر در پروازهای مختلف متفاوت است .

 

پروازهای داخلی ایران ایر 

شرکت هواپیمایی ایران ایردر طول هفتهپروازهای زیادی را به بیشتر شهرهای ایران در برنامه پروازی خود دارد .اگر قصد سفر با پرواز ایران ایر را دارید مسیر پروازی مورد نظر خود را از لیست پروازی ایران ایر انتخاب کنند . شرکت هواپیمایی ایران پروازهای  متعددی  به بیشتر شهرها  و کلانشهرهای ایران در

طول هفته در برنامه پروازی خود دارد .

 

پروازهای خارجی ایران ایر 

هواپیمایی ایران ایر  علاوه بر پروازهای داخلی ، در ایام هفته به طور منظم پروازهایی به مقاصد خارجی در برنامه پروازی خود دارد مقاصد خارجی پروازهای ایران ایر بسیاری از شهرهای اروپایی،آسیایی، و خاورمیانه را امل میشود .

 

بار دستی مجاز هواپیمایی ایران ایر

مسافران ایران ایر در کلاس پروازی اکونومی مجاز به حمل یک بار دستی با حداکثر وزن 5 کیلو گرم هستند.در کلاس پروازی بیزینس ،مسافران مجاز به حمل یک بار دستی با حداکثر وزن 7 کیاوگرم هستند. ابعاد بار دستی باید حداکثر  56 در 45 در 25 سانتی متر باشد و نباید بیشتر از 115 سانتیمتر (طول+عرض+ارتفاع) شود.بار دستی مجاز مسافر در پروازهای خارجی و داخلی تفاوتی ندارد.

 

پذیرش بار مجاز هواپیمایی ایران ایر

به طور عادی بار مجاز در کلاس پروازی عادی در شرکت هواپیمایی ایران ایر 30  کیلوگرم (اکونومی)  و 40 کیلوگرم (بیزینس) است LH بار مجاز همراه مسافر در مسیرهایبین المللی هما در ادامه مسیر از /به آمریکا و کانادا با شرکت های هوایی لوفت هانزا به صورت دو بسته و هر کدام به وزن 23 کیلو گرم است AC و ایر کانادا  TK ،ترکیش از KL ال ام  VS ، ویرجین آتلانتیک AZ ، آایتالیا OS بار مجاز مسافران هما در ادامه مسیر با شرکت های هوایی اتریش از/به آمریکا یک بسته23 کیلو گرمی است از/به کانادا دو بسته هر کدام به وزن 23 BA بار مجاز مسافران هما در ادامه مسیر با شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز کیلوگرم و از / به یک بستهوزن کیلوگرم است.

 

 

ناوگان هوایی هواپیمایی ایران ایر 

از  جمله هواپیمایی این شرکت هوایی می توان موارد زیر را نام برد 

ایرباس A300

ایرباس A310

ایرباس A320

ایرباس A321

ایرباس A330

ATR 72

بوئینگ 737

بوئینگ 747

فوکر 100

مک دانل داگلاس MD-82

 

موارد مرتبط

0 متن نظر
نوشتن نظر