خرید بلیط هواپیما ، بلیط چارتری ، خرید ینترنتی بلیط هواپیما ، بلیط آنلاین

بلیط تهران ، بلیط هواپیما ، پرواز داخلی ، پرواز خارجی ، بلیط ارزان ، بلیط لحظه آخری

بلیط هواپیما ، بیلیت لاین ، بلیط لاین

هواپیمائی قشم ایر

  

 

هواپیمایی قشم ایر در سال 1372 با دو فروند هواپیما اجاره ای و با نام (فراز قشم) شروع به کار کرد. اما سالهای بعدی با اجاره هواپیما های پهن پیکر توانست شبکه پروازی خود را با پرواز به دبی و سایر شهرهای ایران گسترش دهد . شرکت هواپیمایی قشم ایر پس از 10 سال فعالیت مستمر سال 1388 به شرکت (هولدینگ توسعه سورینت قشم) واگذار میشود و پس از آن سال 1391 با تغییر نام به ( هواپیمایی قشم ) فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز میکند.

قشم ایر به بسیاری از شهرهای داخلی از جمله بوشهر، مشهد، یزد،  تبریز، اصفهان، رشت، ارومیه از فرودگاه مهرآباد و مقاصد بین المللی مثل باکو، باتومی، جده، قونیه، دبی، بروکسل، هامبورگ از فرودگاه امام خمینی پرواز دارد .قطبهای اصلی هواپیمایی قشم؛ فرودگاه بین المللی امام خمینی ،فرودگاه بین المللی مهرآباد در تهران و فرودگاه دیرستان در جزیره قشم است همچپنان فرودگاه بین المللی کیش به عنوان قطب دوم این شرکت انتخاب شده است.

 

 

راهنمای خریدبلیط قشم ایر:

برای خرید آنلاین بلیط این شرکت، کافیست سه حرف اول نام شهر مبدا و سه حرف ابتدای نام شهر مقصد را در بخش جستجو ی پرواز در سایت بیلیت لاین وارد نموده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید. با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی و پس از فشردن دکمه جستجوی پرواز ،لیست کاملی از پروازهای قشم ایر برای مسیر مورد نظر شما به نمایش در می آید. می توانید اطمینان داشته باشید که در لیست پروازهای قشم ایر ، انواع بلیط ارزان و بلیط لحظه آخری نیز برای شما نمایش داده میشود . شما این امکان را دارید که به کمک فیلترهای موجود ، لیست پروازها را بنا به شرایط و نیاز خود مرتب نموده و به راحتی رزرو بلیط بلیط قشم ایر را در کوتاهترین زمان و بصورت آنلاین انجام دهید و با ایر لاین مورد علاقه خود سفر کنید .

 

دریافت آنلاین کارت پرواز قشم ایر:

دریافت کارت آنلاین قشم ایر هنوز برای مسافران فراهم نشده است و مسافران برای دریافت کارت پرواز خود باید به کانتر های مخصوص پرواز های قشم ایر مراجعه کنند.

 

 

کلاس های پروازی قشم ایر:

بیزینس کلاس

بیزینس کلاس این شرکت فقط در چند پرواز بین المللی وجود دارد .صندلی های این کلاس پروازی نسبت به اکونومی کلاس بزرگتر و راحتر هستند تا مسافران آرامش بیشتری در مسیر پروازی به خصوص پروازهای طولانی مدت داشته باشند.

اکونومی کلاس

این شرکت در پروازهای داخلی برای مسافران خود اکونومی کلاس فراهم کرده که در این کلاس پروازی ؛ صندلی های عادی همراه با یک وعده غذای رایگان برای مسافران در نظر گرفته شده است.

 

پروازهای داخلی هواپیمایی قشم ایر:

هواپیمای قشم ایر در طول هفته پروازهای زیادی را به بیشتر شهرهای ایران در برنامه پروازی خود دارد. اگر قصد سفر با پرواز قشم ایر را دارید مسیر پروازی مورد نظر خود را از لیست پروازهای داخلی قشم ایر انتخاب کنید و سپس با تعیین تاریخ رفت و برگشت خود ، میتوانید لیستی از پروازهای هواپیمایی قشم را مشاهده کنید. پروازهای داخلی این شرکت شامل پروازهای لحظه آخری قشم ایر، پروازهای چارتری قشم ایر ، پروازها با نرخ ویژه قشم ایر و پروازهای سیستمی میباشد.

 

پروازهای خارجی قشم ایر :

این شرکت در ایام هفته پروازهایی به مقاصد خارجی نیز در برنامه خود دارد. مقاصد خارجی پروازهای هواپیمایی قشم ایر برخی از شهرهای اروپایی ، آسیایی  و خاورمیانه را شامل میشود.

 

بار دستی مجاز هواپیمایی قشم ایر:

مسافرین در پروازهای داخلی قشم ایر میتوانند 5 کیلوگرم بار دستی مجاز با خود به داخل کابین هواپیما ببرند.

 

 

پذیرش بار مجاز هواپیمایی قشم ایر :

مسافرین پروازهای قشم ایر در پروازهای بین المللی مجاز هستند دو بار را تحویل دهند .مجموع وزن این دو بار نباید ار 30 کیلو گرم بیشتر شود در غیر این صورت مسافر باید هزینه اضافی آن را پرداخت کند و اندازه هر بسته نباید از 158 سانتیمتر (طول+عرض+ارتفاع) بیشتر باشد.

 

ناوگان هواپیمایی قشم ایر :

این شرکت در حال حاضر دارای 21 فروند هواپیمای ملکی به شرح زیر می باشد:

     - 4 فروند فوکر 100 

     - 4 فروند فوکر 50

     - 5 فروند ایرباس 600-300

     - 3 فروند ابریاس 320

     - 5 فروند آرجی BAE

 

موارد مرتبط

0 متن نظر
نوشتن نظر