خرید بلیط هواپیما ، بلیط چارتری ، خرید ینترنتی بلیط هواپیما ، بلیط آنلاین

بلیط تهران ، بلیط هواپیما ، پرواز داخلی ، پرواز خارجی ، بلیط ارزان ، بلیط لحظه آخری

بلیط هواپیما ، بیلیت لاین ، بلیط لاین

10 کشور ثروتمند جهان

یکی از شاخص های رتبه بندی ثروت کشورهای جهان،  میزان سرانه تولید ناخالص هر کشور می باشد. در این پست ما به بررسی 10 کشور ثروتمند جهان بر اساس شاخص فوق خواهیم پرداخت. به نظر شما کدوم کشورها بین این 10 کشور جا گرفتن ؟

 

1- ایالات متحده آمریکا با سرانه تولید ناخالص : 57467 دلار

ابرقدرت اقتصادی جهان ( ایالات متحده آمریکا )همچنان از ثروتمندترین  کشورهای جهان محسوب می شود. صنایع اتومبیل سازی، هواپیما سازی، صنایع غذائی و شرکت های خدماتی بزرگ این کشور با تکنولوژی منحصر بفرد خود و استفاده از فناوری روز جهان باعث شده امروز این کشور ثروتمندترین کشور جهان به شمار آید. اگر می خواهید نگاهی دقیق تر به این کشور داشته باشید که مرکز بسیاری از پیشرفتهای فن آوری به شمار می آید، پروازهای بین المللی این منطقه را از سایت بیلیت لاین بررسی  کنید.

 

 

 

2- سوئیس با سرانه تولید ناخالص : 62882 دلار

وقتی صحبت از سوئیس می شود، اکثر آدمها به موسسات مالی و بانکی قدیمی و معتبر فکر می کنند که مسیری طولانی رو پشت سر می گذارند. البته سطح استاندارد بالای زندگی در شهرهای ژنو و زوریخ رو هم نباید فراموش کرد، سوئیس توانسته با تولید ناخالص داخلی 62882 دلار به یکی از پروتمندترین کشورهای جهان تبدیل شود. از مسائل مالی که بگذریم سوئیس بهترین مکان برای قدم زدن در طبیعت زیبا و نیز اسکی در طبیعت بی نظیر کوه های آلپ است. اگر دوست دارید در مورد فرهنگ و طبیعت و ذائقه غذائی ذوریخ بیشتر بدونید و آشنا بشین راهنمای شهر توریستی و زیبای زوریخ را از اینجا مطاله کنید. پروازهای تهران به زوریخ رو هم می تونید از همین جا مشاهد کنید.

 

 

 

3- نروژ با سرانه تولید ناخالص : 59302 دلار

کشور رنگارنگ نروژ، که به نژادهای شمالی معروف است نه تنها به خاطر تنوع ماهی های خوش طعمش بلکه به دلیل اقتصاد قوی خود شناخته شده است و تولید ناخالص داخلی 59302 دلار را گارانتی کرده و توانستع در در کشورهای اروپائی و جهان قرار بگیرد. اما اگه دوست دارین با طعم غذاهای دریائی خوشمزه و معروف نروژی آشنا بشین اینجا رو کلیک کنید.

 

 

 

4- جمهوری ایرلند با سرانه تولید ناخالص : 68883 دلار

ایرلند همانند نروژ که در شمال اروپا قرار گرفته با 5 میلیون نفر جمعیت دارای اقتصاد بسیار قوی و بزرگی هست و از استانداردهای بالائی برخوردار است.

از ویژگیهای ایرلند می توان به قدرت صنایع غذائی و پوشاک ایرلند اشاره کرد و هنگامی که در گوشه و کنار این کشور سفر می کنید از اماکنی که فیلمهای مشهور جهان از جمله هری پاتر تصویر برداری شده اند مشاهده کنید و لذت ببرید.

 

 

 

5 - امارات متحده عربی با سرانه تولید ناخالص : 72419 دلار

 

اگر از برج های غول آسا و ارتفاع خوشتون می یاد و یا دوست دارین تو مراکز خرید بزرگ و جزایربزرگی که توسط انسان ساخته شده  قدم بزنید مقصد شما فقط می تونه امارات متحده عربی باشه.

امارات متحده عربی با شهرهای دبی و ابوظبی که شهرت جهانی دارند و از محبوبیت خاصی بین گردشگران برخوردار هستند،  توانسته است جایگاه خودش رو بین 10 کشور ثروتمند جهان تحکیم کند و تولید ناخالص داخلی 72419 دلار رو ثبت کند. و به لطف ذخایر نفتی و گردشگران به سرعت در بین قوی ترین اقتصادهای جهان رو به افزایش هست. اگر شما هم بیشتر کنجکاو هستین در مورد پایتخت این کشور شهر ابوظبی اطلاعات کسب کنید اینجا رو کلیک کنید.

 

 

 

6- کویت با سرانه تولید ناخالص : 73817 دلار

 

کویت، واقع در سواحل خلیج فارس ، یکی از کشورهائی است که همچون امارات متحده عربی  در سایه ذخایر نفتی ثروتش روز به روز در حال افزایش هست. در کویت علاوه بر نفت در بخش خدمات و سرمایه گذاریهای فناوری در سالهای اخیر پیشرفت چشمگیری مشاهده می گردد.

سواحل این کشور با رشد سریع آسمان خراشها یکی پس از دیگری در حال پرشدن از ساختمانهای بزرگ می باشد، هنگامی که به کویت سفر می کنید، می توانید در میان ساختمانهای بلند مدرن براحتی قدم بزنید.

 

 

 

7- بروئنی با سرانه تولید ناخالص : 77401 دلار

اقتصاد بروئنی نیز به لطف سرمایه گذاران داخل و خارجی در حال تبدیل شدن به یکی از کشورهای قوی جهان هست.وجود ذخایر گاز طبیعی و نفت، کمک چشمگیری به این کشور در راه تبدیل شدن به یکی از 10 کشور ثروتمند کرده است. اگر به این کشور سفر کردین حتما از مسجد سلطان عمر علی سیف الدین و موزه فناوری مالائی دیدن کنید.

 

 

 

8- سنگاپور با سرانه تولید ناخالص : 87856دلار

 

اگر چه ستاره درخشان خاور دور با نام سنگاپور در وسعتی خیلی کوچک در حال گشترش است ، اما همین کشور کوچک یکی از قدرتهای مهم اقتصادی منطقه و جهان به حساب می آید. سنگاپور با جلب گردشگر از تمام جهان ، یکی از دو بند شلوغ جهان را در خود جای داده است.

 

 

 

9- لوگزامبورگ با سرانه تولید ناخالص : 105882 دلار

 

نام لوکزامبورگ به طور کلی برای بخش اقتصادی و مالی جهان بخصوص بخش بانکی در سراسر جهان، نام شناخته شده ای است. این کشور فوق العاده کوچک اروپائی با تولید ناخالص داخلی به میزان 105882 دلار رسیده است و به یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان تبدیل شده است.

 

 

 

10- قطر با سرانه تولید ناخالص : 127523 دلار

 

 

قطر که میزبان جام جهانی فیفا در سال 2022 خواهد بود، با تولید ناخالص داخلی به میزان 127523 دلار در صدر جهان قرار گرفت. با اینکه درآمدهای نفتی از عوامل اصلی افزایش سطح توسعه قطر هست ، اما کشور قطر به موقعیت بسیار پیشرفته تری رسیده است ، پیشرفت هائی که در سالهای اخیر در دوحه ، پایتخت این کشور در زمینه خدمات و گردشگری حاصل شده است.

اگر به دوحه سفر کردین ، می توانید عصرها در منطقه کرنیش قدم بزنید و یا با بازدید از مراکز خرید لوکس ، ثروتمندترین کشور جهان را کشف کنید.

از همین سایت می تونید با خرید بلیط مسیرهای پروازی هواپیمائی قطر از تهران به سراسر جهان سفر کنید.

 

 

 

موارد مرتبط

10 کشور ثروتمند جهان

10 کشور ثروتمند جهان

امروز می خواهیم 10 کشور ثروتمند جهان رو بر اساس شاخص سرانه تولید ناخالص براتون معرفی کنیم، در ادامه با ما همراه باشید ...

ادامه مطلب

0 متن نظر
نوشتن نظر