خرید بلیط هواپیما ، بلیط چارتری ، خرید ینترنتی بلیط هواپیما ، بلیط آنلاین

بلیط تهران ، بلیط هواپیما ، پرواز داخلی ، پرواز خارجی ، بلیط ارزان ، بلیط لحظه آخری

بلیط هواپیما ، بیلیت لاین ، بلیط لاین

بهترین نرخ پروازهای داخلی ترکیه

سایت بیلیت لاین در راستای مشتری مداری و ارائه خدمات عالی با کمترین هزینه به مشتریان خود، پس از چندین ماه تلاش و مذاکرات انجام یافته با ایرلاینهای ترکیه برای اولین بار در ایران توانست بصورت مستقیم مسیرهای داخلی ترکیه را بر روی سایت قرار دهد و مسافرین عزیزمان بدون نیاز به ارتباط با آژانسهای کشور ترکیه بصورت مستقیم و بدون واسطه و با همان نرخ کشور ترکیه اقدام به خرید بلیط نمایند.

 

این سیستم در حال حاضر در مراحل تکمیلی راه اندازی بوده و از اوایل اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهد رسید.

 

در حال حاضر تمام سایتهای ایرانی خرید آنلاین بلیط هواپیما از طریق سیستمهای واسط دوم و یا سوم این امکان را به مشتریان ارائه می نمایند. که همین امر باعث افزایش نرخ بلیطهای داخلی ترکیه در سایتهای ایرانی می گردد.

 

در پروازهای داخلی ترکیه نرخ بلیط همیشه شناور بوده و بر اساس فصل مسافرت ، میزان تقاضای مسافر و تاریخ خرید بلیط مورد نظر قیمتها متغیر می باشد. اما طبق اعلام سازمان هواپیمائی کشوری در ماه دسامبر 2019 حداکثر قیمت بلیط یک طرفه برای پروازهای داخلی ترکیه 450 لیر مقرر گردید و تمامی شرکتهای هواپیمائی ترکیه موظف به رعایت این قانون نرخی می باشند. در ایام خاص و تعطیلات ترکیه نیز باید سقف نرخی رعایت شود.

این قانون شامل کلاسهای نرخی اکونومی بوده و کلاس نرخی بیزنس مشمول این نرخ گذاری نمی باشد.

 

در سایت بیلیت لاین با اتمام مراحل راه اندازی وصل شدن بصورت مستقیم به ایرلاینهای ترک، نرخ اصلی از سایت با ریال ایران ( نرخ حواله ) محاسبه و مسافرین محترم می توانند با نرخ آژانسها و سایتهای ترکیه ای اقدام به خرید بلیط در مسیرهای داخلی ترکیه نمایند.

 

 

موارد مرتبط

0 متن نظر
نوشتن نظر