خرید بلیط هواپیما ، بلیط چارتری ، خرید ینترنتی بلیط هواپیما ، بلیط آنلاین

بلیط تهران ، بلیط هواپیما ، پرواز داخلی ، پرواز خارجی ، بلیط ارزان ، بلیط لحظه آخری

بلیط هواپیما ، بیلیت لاین ، بلیط لاین

آشنائی با شرکت خدمات فرودگاهی سبحان

شرکت خدمات فرودگاهی سبحان 

اولین و تنها شرکت ارائه دهنده خدمات هندلینگ فرودگاهی در استان آذربایجان غربی 

 

شرکتی پیشگام در صنعت هوانوردی و فرودگاهی که پس از 3 سال مطالعه، تحقیق و بررسیهای کارشناسانه توسط  مدیران مجموعه آژانس هواپیمائی آرش پرواز ( مالک سایت بیلیت لاین ) جهت ارائه خدمات زمینی فرودگاهی به شرکتهای هواپیمائی در سال 1391 تاسیس شد.

این شرکت با تجهیز شدن به دستگاههای پیشرفته ( شامل : پله های سوار شدن به هواپیما، نقاله تخلیه و بارگیری بار مسافر به هواپیما ، گراند پاور جهت تامین برق هواپیما هنگام توقف در فرودگاه ، جت استارت برای نیروی کمکی جهت استارت گرفتن هواپیما ، ایرکاندیشن های دو منظوره جهت تهویه هوای هواپیما در فصول تابستان و زمستان هنگام توقف در فرودگاه ، دستگاه یخ زدائی هواپیما ، ماشین مخصوص حمل و سوار نمودن مسافران توانخواه ، دستگاههای بارگیری بارهای حجیم برای هواپیماهای پهن پیکر (LDL) و ... و همچنین مجهز شدن به سیستمهای پیشرفته پذیرش مسافر ( کانترهای چک این مسافر ) در حال حاضر با بیش از 50 نفر نیروی متخصص و آموزش دیده در دو فرودگاه ارومیه و خوی به تمامی شرکتهای هواپیمائی که از این فرودگاه پرواز می نمایند ارائه خدمات می نماید. 

 

 

موارد مرتبط

آشنائی با شرکت  خدمات فرودگاهی سبحان

آشنائی با شرکت خدمات فرودگاهی سبحان

شرکتی پیشگام در صنعت هوانوردی و فرودگاهی که پس از 3 سال مطالعه، تحقیق و بررسیهای کارشناسانه توسط  مدیران مجموعه آژاتس هواپیمائی آرش پرواز ( مالک سایت بیلیت لاین ) جهت ارائه خدمات زمینی فرودگاهی به شرکتهای هواپیمائی در سال 1391 تاسیس شد.

ادامه مطلب
عوارض خروج از کشور

عوارض خروج از کشور

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ، در رابطه با طرح پرداخت الکترونیکی عوارض خروج از کشور در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و سهولت در پرداخت عوارض خروج از کشور، مسافرین می توانند با مراجعه به سامانه پرداخت آنلاین عوارض خروج از کشور بانک ملی ایران نسبت به پرداخت این عوارض اقدام نمایند.

ادامه مطلب

0 متن نظر
نوشتن نظر