شرکت هوایی کیش ایر ،شرکت خصوصی و یکی از  شرکت های تابع منطقه آزاد کیش است .شرکت هواپیمایی کیش ایر فعالیت خود را از سال 1371 با دو فروندهواپیمایی اجاره ای  آغاز کرده است.پس از تاسیس و راه اندازی ،این ایرلاین در سال 1372 تصمیم به تغییر استراتژی خود گرفت و مرحله جدیدی در جهت شکوفایی این شرکت آغاز شد.شرکت هواپیمایی کیش ایر در حال حاضر  با داشتن استانداردهای بین المللی به عنوان یکی از ایرلاین های عضو یکیش ایر عمل میکند و توانست اولین ایرلاین ایرانی دارای گواهینامه آیوسا باشد .کیش ایر علاوه بر مسیرهای داخلی به کشورهایی مثل جمهوری آذربایجان ،عراق،عمان،سوریه ،ترکیه،و امارات نیز پرواز دارد .قطب اصلی هواپیمایی کیش ایر ،تهران و کیش می باشد.قطب های دیگر آن فرودگاه بین المللی و فرودگاه هاشمی نژاد می باشد .

 

 

راهنمای خرید بلیط پرواز کیش ایر 

برای خرید آنلاین بلیط پرواز کیش ایر،کافیست سه حرف نام شهر مبدا و سه حرف ابتدای نام شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز ،وارد نموده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید.با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی لیست کاملی از پروازهای متنوع کیش ایر مثل انواع بلیط ارزان کیش ایر ،و بلیط لحظه آخری کیش ایر نیز برای شما به نمایش داده میشود.شما میتوانید در کوتاهترین زمان و به صورت آنلاین با ایرلاین مورد علاقه خود سفر کنید.

 

 

دریافت آنلاین کارت پرواز کیش ایر 

امکان چک این آنلاین برای هواپیمایی کیش ایر وجود ندارد .

 

کلاس های پروازی هواپیمایی کیش ایر

اکونومی کلاس کیش ایر

بیشتر کلاس های پروازی کیش ایر از نوع اکونومی می باشد . اما این شرکت هواپیمایی برای افزایش رضایت مشتریان در برخی از مسیرها از مسیرها از جمله تهران-کیش-تهران و تهران -مشهد-تهران دارای کلاس پروازی بیزینس کلاس نیز می باشد.

 

پروازهای داخلی هواپیمایی کیش ایر 

هواپیمایی کیش ایر در طول هفته پروازهای زیادی را به بیشتر شهرهای ایران در برنامه پروازی خود دارد.شما میتوانید با تعیین تاریخ رفت و برگشت خود و کلاس پروازی و ساعت پروازی مورد نظر به نقاط مورد نظر خود سفر کنید.

 

پروازهای خارجی هواپیمایی کیش ایر 

هواپیمای کیش ایر علاوه بر پروازهای داخلی ،در ایام هفته به طور منظم پروازهایی به مقاصد خارجی نیز در برنامه پروازی خود دارد .مقاصد خاری پروازهای هواپیمایی کیش ایر برخی از شهرهای آسیای و خاورمیانه را شامل میشود .

 

بار دستی مجاز هواپیمایی کیش ایر 

مقدار بار مجاز قابل حمل به داخل کابین در پروازهای کیش ایر حداکثر 5 کیلوگرم می باشد.ابعاد آن نباید 22*55*40* و مجموع 115 سانتی متر تجاوز کند.

 

پذیرش بار مجاز در پروازهای کیش 

پذیرش بار مجاز در پروازهای کیش ایر برای مسافری که دارای صندلی می باشد 20 کیلو گرم و برای مسافر بدون صندلی (نوزاد) 10 کیلوگرم می باشد .

 

ناوگان هواپی هواپیمایی کیش ایر

ناوگان هوایی کیش ایر در حال حاضر شامل 11 فروند هواپیما می باشد .

از جمله ناوگاه هوایی کیش  ایر میتوان به موارد زیر اشاره کرد

ایرباس A321

ایرباس A320

MD-82/83

سه فروند هواپیمای F100