خرید بلیط هواپیما ، بلیط چارتری ، خرید ینترنتی بلیط هواپیما ، بلیط آنلاین

بلیط تهران ، بلیط هواپیما ، پرواز داخلی ، پرواز خارجی ، بلیط ارزان ، بلیط لحظه آخری

بلیط هواپیما ، بیلیت لاین ، بلیط لاین

ترمینالهای فرودگاه مهرآباد

شاید تا حالا براتون هنگام خرید بلیط هواپیما و لزوم برنامه ریزی سفر این سئوال پیش اومده که پروازتون از کدام ترمینال فرودگاه مهر آباد انجام خواهد شد؟ با ورود به لینک زیر می تونید براحتی تمام اطلاعات مربوط به ترمینال پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه مهرآباد دسترسی داشته باشین.

 

 

معرفی فرودگاه مهرآباد

فرودگاه بین المللی مهرآباد نام یکی از فرودگاههای شهر تهران، پایتخت ایران است که در سال 1317 ساخته شده و در بخش غربی تهران واقع شده است. این فرودگاه نام خود را از روستای مهرآباد که قبلا در آن منطقه قرار داشت گرفته شده است.

 

در حال حاضر این فرودگاه با 4 ترمینال فعال بصورت سالیانه پذیرای حدود 18 میلیون مسافر با فعالیت 15 شرکت هواپیمائی داخلی می باشد.

 

این فرودگاه دارای 5 پارکینگ خودرو با ظرفیتی معادل 7000 خودرو  بوده  و حدود 10 شرکت با همکاری برخی از برندهای اغذیه و پوشاک و خدمات مسافری در ترمینال های مهرآباد به ارائه خدمات به مسافرین مشغول می باشند.

 

مسافرین محترم جهت دسترسی به این فرودگاه علاوه بر سواری شخصی ، اتوبوس و تاکسی می توانند توسط متروی تهران که دارای دو ایستگاه می باشد تردد نمایند که یکی از ایستگاهها در ترمینال 1 و 2 و ایستگاه دیگر آن در ترمینال 4 و 6 قرار دارد.

موارد مرتبط

0 متن نظر
نوشتن نظر