خرید بلیط هواپیما ، بلیط چارتری ، خرید ینترنتی بلیط هواپیما ، بلیط آنلاین

بلیط تهران ، بلیط هواپیما ، پرواز داخلی ، پرواز خارجی ، بلیط ارزان ، بلیط لحظه آخری

بلیط هواپیما ، بیلیت لاین ، بلیط لاین

موزه های عجیب جهان

هر وقت صحبت از موزه به میان میاد ، ناخودآگاه همه ما به آثار باستانی و روزگارهای قدیم و یا تجهیزات صنعتی و نظامی فکر می کنیم، اما  در این جهان موزه های عجیب و غریبی هم وجود دارن که کشورهای توسعه یافته به خاطر جذب بیشتر گردشگر و معرفی بیشتر فرهنگ کشورشون این موزه ها رو ایجاد کردن.

در ادامه ما شما رو با 6 موزه عجیب خوراکی های مشهور جهان آشنا می کنیم  که تو این موزه ها بازدید کنندگان با کارهای خوشمزه غافلگیر می شوند...

 

1- موزه پنیر - هلند

کشور هلند ، مرکز سرگرمی اروپا ، نه فقط به خاطر جشنهای مختلفش بلکه به دلیل پنیرهای متنوع و خوشمزش هم مشهوره! 

برای دیدن پنیرهای خوشمزه این کشور که شهرتشون فراتر از مرزهای هلند هست می تونید تو سفرتون به هلند از این موزه دیدن کنید.

یادتون نره که برای سفر به آمستردام ، پایتخت این کشور فصل بهار و تابستان را انتخاب کنید. 

 

 

2- موزه سوسیس - آلمان

وقتی صحبت از سوسیس و کالباس میشه حتما اولین کشوری که فکرمون به سمتش میره آلمان هست! بعد از خوردن سوسیس خوشمزه آلمانی تو شهر برلین ، پایتخت آلمان ، حتما یه سر هم به موزه سوسیس این شهر بزنید. جائی که تقریبا همه چیز از سوسیس و کالباس ساخته شده است. راستی کلی هم می تونید از سوغاتی ها و هدیه هایی که تو این موزه میفروشن بخرید و با خودتوتون یادگاری داشته باشین.

 

 

3- موزه سیب زمینی سرخ کرده - بلژیک

شاید کمتر کسی پیدا بشه که به سیب زمینی سرخ شده ترد خوشمزه نه بگه ؟!

تو بلژیک یه موزه هست که برای همین خوشمزه دوست داشتنی ساخته شده است. در حین بازدید از این موزه می توانید انواع مختلف سیب زمینی های سرخ شده به شکل و رنگهای متفاوت و سس های گوناگون مخصوص رو مشاهده کنید و حتی طعمشون رو امتحان کنید! تو بروکسل پایتخت بلژیک طعم های خوشمزه فقط به ماکارونی و سس محدود نمیشه و هنگام گشت و گذار تو شهر می تونید لذت های غذائی مختلف رو بچشید...

 

 

4- موزه ماکارونی - ایتالیا

یک خبر خوب برای دوستداران ماکارونی !

در شهر رم ، پایتخت ایتالیا موزه ای وجود دارد که انواع ماکارونی های مشهور ایتالیائی و سایر کشورهای جهان رو برای نمایش به شما دوستداران این غذای محبوب جهانی گذاشته است. شاید از دیدن تنوع بیش از حد ماکارونی تعجب کنید اما فراموش نکنید از قسمت طعم دهنده های ماکارونی در ایتالیا که باعث محبوبیت هر چه بیشتر ماکارونی ایتالیائی می شود بازدید کنید.

 

 

5- موزه شکلات - بلژیک

موزه بعدی که میخواییم براتون معرفی کنیم یکی از مکانهایی است که طرفداران خیلی زیادی تو جهان داره ... !

با بازدید از این موزه اسرار شکلاتهای معروف بلژیکی را یاد خواهید گرفت و خودتون رو در وسط دنیایی مملو از طعم های نفیس شکلات پیدا خواهید کرد. این موزه در بروکسل پایتخت بلژیک و در محل یک کارحانه قدیمی ایجاد شده است. شاید خیلی بزرگ نباشه اما به محض ورود به این موزه ، بوی دلپذیر شکلات شما رو مست خواهد کرد، دلیل  کافی برای بازدید شما از این موزه خواهد بود.

 

 

 

6- موزه نودل - ژاپن

نودل که براحتی و در عرض چند دقیقه و فقط با ریختن نودل تو آب و حرارت دادن آماده میشه، برای خیلی ها علاوه بر یک غذا ، یک طعم فراموش نکردنی دارد. تو کشور ژاپن نودل یک غذای محبوب برای اهالی این کشور محسوب می گردد. شما می تونید تو سفر به شهر یوکوهاما در ژاپن از موزه نودل و ظروف نودل بازدید کنید. حتما حین بازدید از این موزه از تنوع این رشته فرنگی ها متعجب خواهید شد.

 

 

 

  *  اگر به موزه گردی علاقه مند شدین می تونین از 16 موزه مجازی که در اینجا به شما معرفی کردیم بصورت مجازی دیدن کنید.

 

موارد مرتبط

0 متن نظر
نوشتن نظر