خرید بلیط هواپیما ، بلیط چارتری ، خرید ینترنتی بلیط هواپیما ، بلیط آنلاین

بلیط تهران ، بلیط هواپیما ، پرواز داخلی ، پرواز خارجی ، بلیط ارزان ، بلیط لحظه آخری

بلیط هواپیما ، بیلیت لاین ، بلیط لاین

ثروتمندترین مردم جهان

ثروتمند ترین مردم جهان در کدام کشورهای جهان زندگی می کنند ؟

 

در آخرین گزارش بانک سوئیسی Wealth-X UBS که ثروتمندان جهان در آن بانک سرمایه گذاری می کنند ، پانزده کشور جهان که بیشترین سرمایه گذاری اشخاص با سرمایه گذاری بالای یک میلیارد دلار را دارند طبق لیست زیر معرفی کرده است :

 

1- ایالات متحده آمریکا

در صدر این لیست ایالات متحده آمریکا قرار دارد، در این کشور 515 ثروتمند زندگی می کنند که ارزش کل ثروت آنها 2 تریلیون و 64 میلیارد دلار است.

 

2- چین

کشور چین که از پیشرفت های فناوری خودش در سالهای اخیر  همه دنیا را شگفت زده کرده است و با ابن پیشرفت در فناوری توانسته است گروهی ثروتمند را بوجود آورد که ارزش ثروت میلیاردرهای چین بیش از 384 میلیارد دلار می باشد.

 

3- آلمان

کشور آلمان با در اختیار داشتن برندهای مطرح جهان ، به عنوان کشوری با 148 ثروتمند در رتبه سوم قرار دارد که ثروتمندانش 432 میلیارد دلار ثروت دارند.

 

4- انگلستان

در این فهرست، انگلیس با 135 ثروتمند اعلام شده است که ثروت شخصی ثروتمندان آن در سال 2013 بالغ بر 420 میلیارد دلار بوده است.

 

5- روسیه

دولت کمونیستی شوروی که پس از سقوط کشور روسیه را ایجاد کرد ، توجه همه را به خود جلب کرده است. ثروتمندان روسیه به تعداد 108 نفر که پس از تجزیه شوروی ثروت خود را بدست آورده اند با ثروت شخصی 342 میلیارد دلار اعلام شده اند.

 

6- هندوستان 

کشور دیگر جهان با ثروت قابل توجه ، هندوستان می باشد که با 103 ثروتمند در این کشور با ثروت شخصی بالغ بر 180 میلیارد دلار می باشد.

 

7- هنگ کنگ

هنگ کنک ، کشوری که در سالهای اخیر توانسته است خوب بدرخشد با 75 ثروتمند با ثروت بالغ بر 224 میلیارد دلار می باشد.

 

8- عربستان سعودی

یکی دیگر از این کشورها ، عربستان سعودی است که با 64 ثروتمند با ثروت بالغ بر 204 میلیارد دلار می باشد.

 

9- فرانسه 

یکی دیگر از کشورهای اروپائی که در لیست ثروتمندان جهان قرار دارد ، فرانسه می باشد. 64 ثروتمند در این کشور زندگی می کنند که ثروت شخصی آنها 202 میلیارد دلار می باشد.

 

10- سوئیس

سوئیس که دارای بانک های معروف حهان با ثروتمند ترین حساب های جهان است و نیز مخاطبان غنی دارد. ارزش ثروت 61 ثروتمند این کشور 128 میلیارد دلار هست.

 

11- برزیل

کشور دیگری که ثروتمندترین مردم جهان در آن زندگی می کنند ، برزیل می باشد. 50 ثروتمند در برزیل زندگی می کنند که ارزش ثروت آنها 259 میلیارد دلار می باشد.

 

12- ترکیه 

ترکیه که با پشت سر گذاشتن کشورهایی چون کانادا ، امارات متحده عربی و ژاپن توانسته است ثروتمندان بزرگی را در کشور خود جمع کند با 38 ثروتمند با ثروت 56 میلیارد دلاری در این فهرست قرار گرفته است.

 

13- کانادا

کانادا 37 ثروتمند دارد که ارزش ثروت این افراد 94 میلیارد دلار می باشد.

 

14- امارات متحده عربی

امارات متحده عربی از کشورهای نفت خیز جهان نیز با 37 ثروتمند با ارزش ثروت 45 میلیارد دلار یکی دیگر از کشورهای این لیست می باشد.

 

15- ژاپن

غول فناوری جهان ، کشور ژاپن با 33 ثروتمند با ثروت 77 میلیارد دلاری در ردیف 15 این لیست قرار گرفته است.

 

موارد مرتبط

0 متن نظر
نوشتن نظر