خرید بلیط هواپیما ، بلیط چارتری ، خرید ینترنتی بلیط هواپیما ، بلیط آنلاین

بلیط تهران ، بلیط هواپیما ، پرواز داخلی ، پرواز خارجی ، بلیط ارزان ، بلیط لحظه آخری

بلیط هواپیما ، بیلیت لاین ، بلیط لاین

قوانین خرید از سایت بیلیت لاین

این وب سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران و مجموعه‌ قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی فعالیت می‌کند. و دارای مجـوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و انجمن صنفی کشوری کسب و کارهای مجازی میباشد.

 

خدمات و اطلاعات ارائه شده در وب سایت بیلیت لاین متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوائی ، گردشگری و بار هوائی آرش پرواز بوده و هر گونه کپی برداری از اطلاعات، متن‌ها، عکس‌ها، طرح‌ها، و ... از این وب‌سایت پیگرد قانونی دارد.

 

این وب سایت برای کاربران عادی طراحی شده و ورود به این سایت باید به صورت معمول و با استفاده از مرورگر های اینترتنی باشد، هر گونه هک ، ورود با استفاده از ربات ، ورود با موتور ارزان یاب و ... دارای پیگرد قانونی بوده و به شدت برخورد خواهد شد.

 

صحت ورود اطلاعات مسافرین و ... بر عهده کاربر بوده و در صورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، مسئولیت و عواقب بعدی این عمل بر عهده‌ کاربران خواهد بود.

 

کلیه اطلاعات کاربران در این وب سایت کاملا محرمانه بوده و شرکت آرش پرواز نهایت سعی خود را برای حفظ آن خواهد نمود. این وب سایت با استفاده از سیستم ssl (درگاه امن) حداکثر امنیت را برای کاربران تضمین می کند.

 

آرش پرواز در قبال کنسلی، تاخیر یا تعجیل پرواز مسئولیتی را بر عهده نخواهد داشت، ولی چنانچه از طرف ایرلاینهای مربوطه هرگونه غییرات به آرش پرواز اعلام گرددهمکاران ما در واحد پشتیبانی بلافاصله به مسافر از طریق شماره موبایل وارد شده هنگام خرید بلیط توسط مسافر ، اطلاع رسانی خواهند نمود.

 

شرایط و ضوابط رزرو و خرید چارتر

بلیط چارتر به کدام بلیطها گفته می شود ؟ یک آژانس مسافرتی، تمام یا بخشی از صندلی‌های یک هواپیما را بصورت کلی پیش خرید می کند و سپس آن صندلی‌ها را بصورت خرده به مسافرین و شرکتها می‌فروشد، که اصطلاحا می‌گویند آن پرواز را چارتر کرده است.

 

قیمت بلیط های چارتری متغییر است و در بعضی مواقع مثل فصل‌های کم سفر بسیار پایین است.

 

کلیه بلیط‌های چارتری ، غیر قابل کنسلی و غیر قابل استرداد می باشد و این قانون در کلیه کشور های جهان یکسان است.

 

احتمال تغییرات در پروازهای چارتر در مقایسه با پروازهای سیستمی بیشتر بوده و در 1 درصد مواقع ممکن است قابل استفاده نباشند، در چنین مواقعی و درصورت خرید بلیط جایگزین، کل هزینه‌ی بلیط جدید به همراه مابه‌تفاوت قیمت آن، از طرف چارترکننده به شما برگردانده خواهد شد.

 

در صورت کنسل شدن پرواز چارتر و عدم دریافت بلیط جایگزین از طرف آژانس، مبلغ بلیط به‌ طور کامل استرداد خواهد شد.

بلیط چارتر برای نوزاد تا 2 سال، معادل با 10 درصد کل هزینه‌ی قیمت بلیط بزرگسال است و قیمت بلیط چارتر برای کودکان 2 تا 12 سال برابر با قیمت بلیط بزرگسال می باشد..


شرایط و ضوابط رزرو و خرید بلیط هواپیما.

طبق مقررات سازمان هواپیمایی کشوری، مسئولیت کنسلی، تاخیر یا تعجیل در زمان انجام پرواز، بر عهده‌ی شرکت هواپیمایی برگزار کننده‌ی پرواز است.

 

هنگام ثبت‌نام و رزرو بلیط، نام مسافر باید به صورت صحیح با حروف انگلیسی وارد شود. امکان اصلاح نام مسافر پس از خرید نهایی بلیط وجود ندارد ، آرش پرواز هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال اطلاعاتی که به اشتباه از طرف خود مسافر وارد شده‌اند بر عهده ندارد و برای اصلاح اطلاعات، مسافر می‌بایست بلیط را کنسل و مجدداً خریداری کند.

 

بلیط خریداری شده، متعلق به مسافری است که مشخصاتش در سیستم وارد شده است و غیر قابل انتقال به غیر می‌باشد. در صورت عدم تطابق نام مسافر در بلیط و کارت شناسایی، مسافر پذیرش نخواهد شد.

 

در قوانین هواپیمایی کشوری، مسافران نوزاد کم‌تر از دو سال، مسافران کودک بین دو تا دوازده سال تمام و مسافران بزرگسال، بیش از دوازده سال سن دارند. در صورت عدم دقت خریدار و اشتباه وارد نمودن رده‌ی سنی، از سوار شدن مسافر به هواپیما ممانعت به عمل خواهد آمد. و بلیط کودک را به هیچ وجه نمی‌توان به تنهایی و جدا از بلیط بزرگسال خرید کرد.

 

لازم به ذکر است که در بلیط‌های نرخ مصوب، قیمت بلیط برای مسافران نوزاد، کودک و بزرگسال متفاوت است، اما در بلیط‌های چارتری و غیر قابل استرداد، قیمت بلیط کودک با بزرگسال برابر است.

 

پس از انجام پرداخت و تایید آن، رزرو و خرید قطعی شده. هنگام مراجعه به فرودگاه، در پروازهای چارتر ارائه‌ی یک نسخه‌ی چاپ شده از بلیط و در پروازهای سیستمی، ارائه‌ی شماره‌ی بلیط به همراه مدرک معتبر شناسایی به کانتر هواپیمایی مربوطه الزامی است.

 

در صورت ابطال پرواز و یا تاخیر بیش از دو ساعت که سبب انصراف مسافر از پرواز گردد، ارائه‌ی بلیط/رسید مهر شده توسط ایستگاه مبدا، به منظور هرگونه پیگیری و استرداد بدون جریمه‌  الزامی است.

 

نوع هواپیما بر اساس اعلام ایرلاین‌ها در بلیط مشخص می‌شود. مسئولیت هر نوع تغییر در نوع هواپیما بر عهده‌ی شرکت هواپیمایی برگزار کننده‌ی پرواز است و آرش پرواز در این مورد مسئولیتی ندارد.

 

در صورتی که مسافر بخواهد بلیط دو پرواز متوالی را تهیه نماید، بایستی حداقل 3 ساعت بین رسیدن پرواز اول به مقصد و حرکت پرواز دوم فاصله باشد. در غیر این صورت مسئولیت کنسل شدن بلیط دوم با مسافر می‌باشد.

 

خریدار حق تغییر قیمت بلیط، دست بردن در مفاد بلیط به هر طریق و هر شکل، و یا فروش مجدد بلیط با قیمتی بالاتر از مبلغ ذکر شده را ندارد.

 

 طبق قوانین سازمان هواپیمایی کشوری، همراه داشتن مجوز پزشک برای خانم‌های باردار، افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی-عروقی، بیماری‌های تنفسی، صرع، آنمی شدید، دیابت ملیتوس کنترل نشده، کسانی که دیالیز می‌شوند یا کسانی که از داروهای تضعیف‌کننده‌ی سیستم ایمنی استفاده می‌نمایند و یا هرگونه بیماری که سبب منع سفر هوایی باشد، هنگام سوار شدن به هواپیما ضروری می‌باشد. همچنین لازم است که این مسافران، داروهای مورد نیاز خود را در طول سفر به همراه داشته باشند.

 

 

موارد مرتبط

0 متن نظر
نوشتن نظر