راهنمای خرید بلیط هواپیما

مسافر گرامی 

مجموعه بیلیت لاین از اینکه برای سفرهای خود سایت بیلیت لاین رو انتخاب کردین سپاسگزار شما هست.

 

سایت ما یکی از راحت ترین و کاملترین سامانه های خرید بلیط هواپیما می باشد و شما با اطمینان خاطر می تونید نسبت به رزرو و صدور آنلاین بلیط هواپیما در کمتر از 2 دقیقه اقدام نمائید.

 

جهت خرید بلیط هواپیما پس از وارد شدن به سایت فقط کافیست مبدا ، مقصد ، تاریخ پرواز و تعداد مسافران مورد نظرتون رو انتخاب نمائید و با انتخاب گزینه جستجو وارد صفحه پروازهای موجود در مسیر مورد نظرتون بشید.

 

* برای راحتی کار در سایت، الزامی برای عضویت در سایت نمی باشد ولی چنانچه عضو سایت ما شوید همیشه به آرشیو خریدهای خودتون دسترسی خواهید داشت و همچنین می تونید از کدهای تخفیف که به مسافران کثیرالسفر ارسال می شود بهره مند گردید.

 

 

 

 

در ادامه، سایت تمام پروازهای موجود رو به شما با تمام مشخصات پرواز به شما نمایش می دهد:

 

در این صفحه شما دسترسی به انواع فیلترهای نمایش ( مرتب کردن پروازهای برا اساس ساعت پرواز ، قیمت پرواز از پائینترین نرخ به بیشترین نرخ ، ظرفیت موجود هواپیما و ... )  دارید که راحتی انتخاب هرچه بیشتر را برای شما فراهم می نماید.

 

پس از انتخاب پرواز مورد نظر به صفحه ورود اطلاعات مشخصات مسافر یا مسافرین منتقل می گردید.

 

در این صفحه در قسمت بالای نتایج نمایش داده شده امکان تغییر مسیر ، تاریخ پرواز ، تعداد مسافر و همچنین فقط رفت و یا رفت و برگشت باهم را دارید.

 

 

 

در این صفحه که در زیر نمایش داده می شد باید مشخصات کامل و دقیق مسافران و همچنین شماره موبایل و آدرس ایمیل ( جهت ارسال اس ام اس تائیدیه صدور بلیط، تصویر بلیط و همچنین هماهنگی های بعدی ) را وارد نمائید. 

 

شما با فشردن گزینه ثبت اطلاعات وارد صفحه نمایش نهائی جهت اتمام فرایند خرید خواهید شد. یک بار دیگر مشخصات وارد شده را کنترل و با انتخاب گزینه تائید و ادامه خرید به آخرین مرحله وارد شده و با وارد کردن مشخصات کارت بانکی بلیط خود را دریافت نمائید.

 

در این صفحه چنانچه متوجه شدید، یکی از اطلاعات درخواستی را به اشتباه وارد نمودید می تونید با انتخاب گزینه ویرایش اطلاعات به صفحه قبلی وارد شوید و نسبت به اصلاح اقدام نمائید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چنانچه شما از قبل عضو سایت شدین و تعداد خریدهاتون بالا بود برای راحتی کار و عدم نیاز به هدایت به صفحه درگاه بانکی در هر بار خرید، می تونید با شارژ کیف پول خود به هر میزان ، در خریدهای بعدیتون با انتخاب گزینه خرید از کیف پول ، براحتی و بدون معطلی بلیط را صادر نمائید.

 

در پنل کاربریتون همیشه به گزارش میزان موجودی کیف پول و نیز تعداد خریدهای قبلی خودتون دسترسی دارید.