معرفی هواپیمائی آسترین ( اطریشی )

 

هواپیمائی آسترین یا همان هواپیمائی اطریشی که در سال 1957در مرکز اصلی خود شهر وین اطریش تاسیس شد در حال حاظر زیر مجموعه لوفت هانزا می باشد. اما کماکان پروازهای خود را با نام تجاری و شناخته شده خود انجام می دهد. پروازهای داخلی هواپیمائی آسترین به 6 شهر مهم این کشور و پروازهای بین المللی به بیش از 120 شهر در جهان انجام می گیرد. این ایرلاین علاوه بر در اختیار داشتن هواپیماهای بزرگ بوئینگ و ایرباس از هواپیماهای کوچک امبرائر و بمباردیر نیز استفاده می نماید.


 

 

 

چنانچه در سفرهای خود از پروازهای این شرکت هواپیمائی استفاده می نمائید می توانید از 47 ساعت قبل از پرواز از طریق سایت هواپیمائی آسترین اقدام به چک این آنلاین و انتخاب شماره صندلی خودتان نمائید و یا در فرودگاه از طریق کانترهای پذیرش مسافر و همچنین از کیوسکهای هوشمند در فرودگاهها اقدام نمائید.

 

کلاسهای پروازی این شرکت هواپیمائی به سه کلاس پروازی نقسیم می شود:

 

بیزنس کلاس:

صندلی های بیزنس کلاس هواپیمائی آسترین قابلیت باز شدن کامل و تبدیل به تخت دو متری را دارند ، سیستم تهویه در صندلی ها برای احساس راحتی بیشتر و نیز خدمات صوتی و تصویری در مانیتورهای لمسی 15 اینچی ، غذاهای خوشمزه و متنوع از ویژگیهای این کلاس پروازی می باشد.

 

پریمیوم اکونومی کلاس :

این نوع کلاس پروازی به نسبت اکونومی کلاس ، راحتی و فاصله بیشتری را دارد و چون فضای بیشتری را در اختیار مسافرین قرار می دهند در پروازهای طولانی مدت برای مسافرین پیشنهاد می گردد. پورت یو اس بی و محل شارژ لپ تاپ و موبایل از دیگر امکانات این کلاس پروازی می باشد.

 

اکونومی کلاس :

صندلی های معمولی و راحت با نمایشگرهای اختصاصی برای هر صندلی.

 

 

ناوگان هواپیمائی آسترین :

     - ایرباس A310

     - ایرباس A319

     - ایرباس A320

     - ایرباس A321

     - ایرباس A330

     - ایرباس A340

     - بوئینگ 737

     - بوئینگ 767

     - بوئینگ 777

     - امبرائر 170

     - امبرائر 190

     - فوکر 100

 

 

شما می توانید جهت خرید بلیط در کلیه مسیرهای هواپیمائی آسترین از سایت بیلیت لاین بصورت مستقیم و یا با همکاران ما در واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمائید.  ضمن اخذ مشاوره از بهترین نرخ و مسیرهای پروازی این شرکت اطلاع حاصل فرمائید.