معرفی هواپیمائی ایر فرانس

 

هواپیمائی ایرفرانس یکی از بزرگترین شرکتهای هواپیمائی جهان و اروپا می باشد که در سال 1933 در شهر پاریس که مرکز اصلی این شرکت هواپیمائی می باشد تاسیس شد و در سال 2004 با قدیمی ترین شرکت هواپیمائی جهان کی ال ام ادغام شد و گروه ایرفرانس - کی ال ام را تشکیل دادند، گروهی قدرتمند با در اختیار داشتن بیش از 400 فروند هواپیما ...

اکثر پروازهای هواپیمائی ایر فرانس به مقاصد اروپائی و بین المللی از فرودگاه شارل دوگل پاریس انجام می شود. ایرفرانس ایرلاینهای کوچکتری را در زیر مجموعه خود دارد که یکی از آنها هواپیمائی جون ایرلاینز می باشد.


 

 

 

چنانچه از پروازهای ایر فرانس استفاده می نمائید می توانید از 30 ساعت قبل از پرواز خود مراحل چک این ، انتخاب صندلی را از طریق سایت هواپیمائی ایرفرانس بصورت آنلاین انجام دهید. البته در اکثر فرودگاه هائی که ایرفرانس پرواز دارد می توانید کارت پرواز خود را از طریق کیوسکها هوشمند ایرفرانس ، انجام دهید.

 

کلاسهای پروازی ایرفرانس همچون دیگر شرکتهای هواپیمائی بزرگ جهان به چندین نوع کلاس پروازی تشکیل می شود که در زیر به توضیح آنها می پردازیم:

 

فرست کلاس :

این کلاس پروازی در هواپیماهای ایرباس A380  و بعضی از بوئینگ های 777 ایرفرانس جود دارد. صندلی هائی با بدنه طراحی شده از چوب و روکشی شده با چرم. قابلیت تبدیل شدن به تخت مسطح دو متری ، نمایشگر لمسی 10 اینچی ، امکانات صوتی و تصویری و نیز امکان جداسازی کابین ها از ویژگیهای این کلاس پروازی ایرفرانس می باشد.

 

بیزنس کلاس :

در صندلی های های بیزنس کلاس ایرفرانس صندلی هائی راحت با دسته های قابل حا به حائی و قابل انعطاف که امکان تبدیل شدن به تخت خواب را دارند مانیتورهای 10 اینچی با امکانات صوتی و تصویری در نظر گرفته شده است.

 

پریمیوم اکونومی کلاس :

این کلاس پروازی که جدیدا به پروازهای شرکت هواپیمائی ایرفرانس اضافه شده است صندلی هائی راحت تر از اکونومی کلاس است، کمی بیشتر از صندلی های اکونومی باز می شود و فضای نسبتا بیشتری را در اختیار مسافرین قرار می دهد. همچنین مانند تمام صندلی های ایرفرانس دارای مانیتورهای 10 اینچی می باشد.

 

اکونومی کلاس :

صندلیهای راحت و معمولی که دارای مانورهای 10 اینچی می باشد.

 

ناوگان هوائی ایرفرانس شامل هواپیماهای زیر می باشد:

     - ایرباس A380

     - ایرباس A340

     - ایرباس A321

     - ایرباس A320

     - ایرباس A319

     - بوئینگ 878

     - بوئینگ 777

     - بوئینگ 767

     - بوئینگ 747

 

 

در هواپیمائی ایرفرانس شما می توانید بار دستی محاز حداکثر 12 کیلو با ابعاد 55*35*25 در کلاس اکونومی به داخل کابین حمل نمائید. ولی در صورتیکه صندلی شما پریمیوم اکونومی ، بیزنس و یا فرست کلاس باشد یک بار دستی با همان سایز حمل نمائید ولی بایستی مجموع هر دو بسته نباید بیش از 18 کیلو باشد.

بار مجاز در پروازهای اروپائی و بین المللی هم برای مسیرهای مختلف هم برای کلاسهای پروازی متفاوت می باشد که می توانید قبل از خرید بلیط از سایت بیلیت لاین بار مجاز را مشاهده کنید. ولی معمولا در اکونومی کلاس یک بسته و پریمیوم اکونومی دو بسته و در بیزنس و فرست کلاس سه بسته حداکثر 23 کیلوئی می باشد.

 

 

شما می توانید جهت خرید بلیط در کلیه مسیرهای هواپیمائی ایرفرانس از سایت بیلیت لاین بصورت مستقیم و یا با همکاران ما در واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمائید.  ضمن اخذ مشاوره از بهترین نرخ و مسیرهای پروازی این شرکت اطلاع حاصل فرمائید.