معرفی هواپیمائی لوفت هانزا

 

لوفت هانزا ، بزرگترین شرکت هواپیمائی اروپا می باشد که فرودگاههای فرانکفورت و کلن مرکزهای اصلی این ایرلاین آلمانی می باشند در سال 1926 تاسیس گردید.

لوفت هانزا با ناوگان بزرگ و قدرتمندش بیشترین تعداد پرواز و جابجائی مسافر در اروپا را دارد. ارائه خدمات با استانداردهای بالا برای مسافرین و راحتی بیشتر در حین پرواز از ویژگیهای لوفت هانزا می باشد. لوفت هانزا با نزدیک به یک قرن فعالیت در حال حاضر بیشترین پروازهای خود را از فرودگاههای فرانکفورت و کلن انجام می دهد و پروازهای روزانه در مسیر بین  کشور آلمان  و فرودگاه امام خمینی تهران را  انجام می دهد.


 

 

لوفت هانزا همیشه در حال نوسازی ناوگان هوائی خود می باشد و تا کنون با در اختیار داشتن 277 فروند هواپیما از شرکت بوئینگ و ایرباس سفرهای طولانی مدت را انجام می دهد , پروازهای هواپیمائی لوفت هانزا با 4 کلاس پروازی فعالیت می نماید:

 

فرست کلاس :

کلاس پروازی فرست کلاس در پروازهای بین المللی و هواپیماهای پهن پیکر ایرباس 380 - 340 - 330 و طبقه بالای بوئینگ 747 ارائه می شود. صندلی های بزرگ و راحت که امکان تبدیل شدن به تخت خواب دو متری ، محل شارژ لپ تاپ و تلویزیونهای بزرگ ، تنوع وعده های غذائی با پذیرائی فوق العاده که بر اساس انتخاب مسافر انجام می گیرد ، کانترهای جداگانه پذیرش مسافر در فرودگاههای مبدا و همچنین سالن استراحت احتصاصی در فرودگاههای فرانکفورت و مونیخ و نیز ترمینال جداگانه در فرودگاه فرانکفورت از امکانات ویژه برای این کلاس پروازی می باشد.

 

بیزنس کلاس :

صندلیهای بیزنس کلاس هواپیمائی لوفت هانزا با امکان تبدیل شدن به تخت خواب خدمات مشابه فرست کلاس این شرکت را دارند.

 

پریمیوم اکونومی :

این کلاس پروازی از سال 2014 در پروازهای هواپیماهای پهن پیکر، معرفی شد که به نسبت اکونومی کلاس فضای بیشتری در اختیار مسافرین قرار می دهند و نمایشگرهای صندلیهای این کلاس پروازی 11 یا 12 اینچی می باشند که مسافر طی پرواز ، امکان استفاده از آنها را دارد.

 

اکونومی کلاس :

همه صندلی های اکونومی کلاس در هواپیمائی لوفت هانزا 31 اینچی می باشند که در هواپیمای ایرباس 380 فاصله صندلی ها 33 اینچ می باشد، این کلاس پروازی با نمایشگرهای 11 اینچی ،  وعده غذائی و نوشیدنی را برای مسافران فراهم کرده است. این کلاس پروازی شامل چندین کلاس نرخی از جمله اکونومی ، اکونومی لایت ، اکونومی فلکس می باشد.

 

بار مجاز مسافرین هم در کلاسهای پروازی و هم در پروازهای مسیرهای داخل اروپا و بین المللی متفاوت می باشد که شما حین خرید از سایت بیلیت لاین می تولنید قبل از خرید نهائی میزان بار مجاز را مشاهده کنید .

همچنین میزان بار مجاز همراه مسافر  حداکثر 8 کیلو و در ابعاد 55*40*23 سانتی متر می باشد. معمولا بار مجاز مسافر در کلاسهای اکونومی و پریمیوم اکونومی یک چمدان با حداکثر وزن 23 کیلو گرم ، در بیزنس کلاس 2 بسته 23 کیلوئی و در فرست کلاس 3 بسته 23 کیلوئی می باشد. این وزنها در برخی از ایام فصل امکان دارد تغییر داشته باشند.

 

 

ناوگان هواپیمائی لوفت هانزا :

لوفت هانزا با استفاده از جدیدترین و مجهز ترین هواپیماهای روز دنیا همیشه مورد توجه مسافرهایی می باشد که به دنبال پرواز ایمن و راحت هستند. از جمله هواپیماهای مورد استفاده در لوفت هانزا عبارت است از :

     - ایرباس A380

     - بوئینگ 747

     - ایرباس A350-900

     - ایرباس  A340-600

     - ایرباس A340-300

     - ایرباس A330-300

     - ایرباس A321-100/200

 

 

شما می توانید جهت خرید بلیط در کلیه مسیرهای هواپیمائی لوفت هانزا از سایت بیلیت لاین بصورت مستقیم و یا با همکاران ما در واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمائید.  ضمن اخذ مشاوره از بهترین نرخ و مسیرهای پروازی این شرکت اطلاع حاصل فرمائید.