معرفی هواپیمائی بریتیش ایرویز

 

بریتیش ایرویز ، شرکت هواپیمائی حامل پرچم بریتانیا می باشد که در سال 1974 تاسیس شد. فرودگاههای هیترو و گیت ویک لندن دو فرودگاه اصلی و مرکز این شرکت هواپیمائی به شمار می آیند. بریتیش ایرویز بزرگترین شرکت هواپیمائی بریتانیا و از نظر حمل مسافر بعد از ایزی جت دومین ایرلاین و نیز دومین ایرلاین جهان بعد از ایر فرانس در اروپا می باشد.

بریتیش ایرویز و شرکت هواپیمائی ایبریا اسپانیا در سال 2011 با ادغام شدن یکی از بزرگترین گروههای هوائی جهان را تشکیل دادند. بریتیش ایر ویز به بیش از 600 مقصد در جهان پرواز می کند و به فرودگاه امام خمینی تهران پروازهای مرتب و هفتگی نیز دارد. اولین پرواز خود را به ایران در سال 1946 و آخرین پرواز خود را در سال 2012 انجام داد و پس از چهار سال توقف دوباره پروازهای این مسیر انجام می گیرد.


 

 

 

چنانچه از پروازهای هواپیمائی بریتیش ایر ویز استفاده می نمائید می توانید 24 ساعت قبل از پرواز ، چک این و انتخاب صندلی خود را بصورت آنلاین از سایت هواپیمائی بریتیش ایرویز انجام دهید و یا در فرودگاه مبدا توسط کانتر و یا با استفاده از کیوسکهای هوشمند پذیرش خود را انجام دهید.

 

کلاسهای پروازی بریتیش ایرویز شامل 4 کلاس پروازی می باشد که در ذیل به توضیح آنها می پردازیم :

 

فرست کلاس :

فضای کابین این کلاس پروازی نسبت به سایر کلاسهای پروازی بزرگتر می باشد. صندلی های فرست کلاس قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب را دارند، امکان استفاده از مانیتورهای بزرگ با برنامه های متنوع و همچنین منو غذائی خوشمزه و امکانات ویژه فرودگاهی برای مسافرین فرست کلاس مهیا می باشد.

 

بیزنس کلاس :

بریتیش ایرویز ، در پروازهای طولانی مدت و کوتاه ، خدمات بیزنس کلاس را به مسافرین ارائه می دهد. از امکاانت بیزنس کلاس می توان به راحتی و بزرگ بودن صندلیها با امکان تبدیل شدن به تخت و پذیرائی فوق العاده با انواع نوشیدنها اشاره کرد.

 

پریمیوم اکونومی کلاس :

این کلاس پروازی فقط در پروازهای طولانی مدت قابل استفاده می باشد. صندلی های این کلاس پروازی به راحتی و بزرگی فرست کلاس و بیزنس کلاس نمی باشند اما به نسبت اکونومی کلاس بزرگتر و راحت تر می باشند.

 

اکونومی کلاس 

 

 

ناوگان هوائی بریتیش ایرویز شامل :

بریتیش ایر ویز یکی از بزرگترین و مدرن ترین ناوگان هوائی در جهان را دارد، این شرکت در حال حاضر با 273 هواپیما فعالیت می کند و سفارش 70 هواپیمای جدید را نیز در ناوگان خود ثبت کرده است.

 

     - ایرباس A318-100

     - ایرباس A319-100

     - ایرباس A320-200

     - ایرباس A321-200

     - ایرباس A380-800

     - بوئینگ 747

     - بوئینگ 757

     - بوئینگ 767

     - بوئینگ 777

     - بوئینگ 787

     - امبرائر 170

     - امبرائی 190

 

 

شما می توانید جهت خرید بلیط در کلیه مسیرهای هواپیمائی بریتیش ایرویز از سایت بیلیت لاین بصورت مستقیم و یا با همکاران ما در واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمائید.  ضمن اخذ مشاوره از بهترین نرخ و مسیرهای پروازی این شرکت اطلاع حاصل فرمائید.