معرفی هواپیمائی قطر ایرویز :

 

هواپیمائی قطر که دفتر مرکزی آن در شهر دوحه پایتخت کشور قطر می باشد در سال 1993 تاسیس شد و در مدت زمان کوتاهی توانست به یکی از ایرلاینها موفق و بزرگ و همچنین لوکس جهان تبدیل شود ، اکنون با ناوگانی بیش از 450 فروند شامل هواپیماهای عملیاتی و سفارش داده شده با تایپهای بوئینگ 777 و 787 و ایرباس 380و 350 به بسیاری از نقاط جهان پرواز می کند.

هواپیمائی قطر با 30 هزار کارمند در 150 نقطه پروازی فعالیت می کند. با پروازهای این شرکت می توانید از مبدا تهران و ترانزیت در شهر دوحه به مسیرهایی همچون استانبول ، سنگاپور ، سیدنی ، ملبورن ، بانکوک ، کوالالامپور و نیز اکثر کشورهای مسیر اروپا و آمریکا پرواز کنید.

 

 

 

صندلیهای هواپیمای قطر به  سه کلاس پروازی : فرست کلاس ، بیزنس و اکونومی  تقسیم می شود. در ردیف های فرست کلاس ، صندلیها مجهز به ماساژور ، سیسستم خنک کننده و گرمایشی ، حمام ، تخت خواب و تلویزیون می باشند.

 

صندلیهای بیزنس این شرکت با قابلیت خم شدن تا 180 درجه و تبدیل شدن به تخت خواب را دارا  هستند. از آنجائیکه استانداردهای کلاس نرخی بیزنس این شرکت نسبت به سایر شرکتهای هواپیمائی بالاتر است ، بهترین گزینه برای خرید بلیط بوده و نسبتا با صرفه تر می باشد. صندلیهای اکونومی این شرکت نیز  دارای یک صفحه نمایش مخصوص می باشد که مسافرین می توانند با برنامه های متنوع در طول پرواز مشغول شوند.

 

میزان بار مجاز برای صندلی های فرست کلاس 50 کیلو ، بیزنس کلاس 40 کیلو و اکونومی 30 کیلو برای هر نفر می باشد. البته میزان بار همراه مسافر که می توانید به داخل کابین حمل نمایید جدا از این میزان بار می باشد.

 

برای انجام چک این و انتخاب صندلی می توانید 24 ساعت قبل از پرواز در مسیرهای آمریکا و 48 ساعت قبل از پرواز برای سایر مسیرهای پروازی این شرکت از طریق سایت هواپیمائی قطر ایرویز اقدام نمائید.

 

لطفا دقت داشته باشید این شرکت در تمامی ایستگاهای مبدا پروازی 90 دقیقه قبل از پرواز پذیرش مسافر را در کانتر متوقف می کند لذا لازم است حداقل 3 ساعت قبل در فرودگاه مبدا حضور داشته باشید تا از پرواز خود جا نمانید.

 

هواپیمائی قطر با رعایت استانداردهای جهانی در سال 2015 توانست مقام بهترین ایرلاین و بهترین کلاس پروازی بیزنس را از آن خود کند. یکی از جذابیتهای خاص این شرکت چند ملیتی بودن کادر پروازی می باشد که از بین بهترین کادر پروازی در چهان انتخاب شده اند.

 

 

شما می توانید برای خرید بلیط در تمام مسیرهای پروازی این ایرلاین از همکاران ما در واحد پشتیبانی ، مشاوره کسب کنید  و بهترین نرخ و بهترین مسیر را استفاده نمائید.