هواپیمائی کی ال ام قدیمی ترین خط هوائی جهان است که همچنان در بین ایرلاینهای برتر جهان فعالیت می کند ، بیش از 100 سال از فعالیت این شرکت هواپیمائی می گذرد. کی  ال ام هواپیمائی سلطنتی شهر KLM کشور هلند می باشد. اولین پرواز کی ال ام از شهر آمستردام به لندن در سال 1919 انجام شد. فرودگاه آمستردام مرکز پروازهای هواپیمائی کی ال ام بوده و اکثر پروازهای کی ال ام از فرودگاه اسخیپول شهر آمستردام انجام می شود. دو شرکت هواپیمائی بزرگ جهان کی ال ام و ایر فرانس در سال 2003 با هم ادغام گردیدند تا بزرگترین گروه هواپیمائی اروپا را ایجاد نمایند.


 

 

چنانچه از پروازهای این شرکت هواپیمائی استفاده می نمائید می توانید از 30 ساعت مانده به پرواز خود مراحل چک این ، دریافت کارت پرواز و انتخاب صندلی خود را به صورت آنلاین از سایت هواپیمائی  کی ال ام انجام دهید. حتی در پروازهای بین المللی نیز غذای مورد نیاز خود را سفارش دهید.

 

صندلی های شرکت هواپیمائی کی ال ام شامل سه کلاس پروازی می شوند :

 

ورلد بیزنس کلاس :

کلاس پروازی ورلد بیزنس کلاس که جایگزین بیزنس کلاس قدیمی شده است تا با استانداردهای جدید امکان راحتی هر چه بیبشتر مسافران را تامین نماید. در این کلاس پروازی صندلی ها کاملا مسطح با قابلیت بازشدن 180 درجه و طول 207 سانتی متر می باشند. محل شارژ موبایل ، لپ تاپ و نمایشگر 17 اینچی با امکانات ویژه صوتی و تصویری از ویژگیهای این کلاس پروازی می باشد.

 

بیزنس کلاس :

در این کلاس پروازی در مسیرهای اروپائی در ردیف هایی که شامل 3 صندلی می باشند ، صندلی وسط خالی نگه داشته می شود تا مسافران بیزنس کلاس صندلی های کنار پنجره یا راهرو را انتخاب کنند.

 

اکونومی کلاس :

صندلی هایی راحت و متناسب با ارگونومی بدن و پذیرائی با غذاهای خوشمزه از ویژگیهای اکونومی کلاس هواپیمائی کی ال ام می باشد.

 

 

میزان بار مجاز مسافرین کی ال ام یک بسته 23 کیلوئی با حداکثر ارتفاع 158 سانتی متر  در کلاسهای اکونومی و 2 بسته 23 کیلوئی در بیزنس کلاس می باشد. همچنین اعضای گروه مسافرین کثیرالاسفر کی ال ام امکان حمل یک چمدان اضافی را نیز دارند.

میزان بار همراه مسافر جهت حمل به داخل کابین 12 کیلوگرم و اندازه 55*25*35 می باشد.

 

 

ناوگان هواپیمائی کی ال ام :

     - بوئینگ 787

     - بوئینگ 777

     - بوئینگ 767

     - بوئینگ 747

     - بوئینگ 737 

     - ایرباس A330

     - ایرباس  A310

     - فوکر 100

     - مک دانل داگلاس DC-10

     - مک دانل داگلاس MD-11

 

 

 

شما می توانید جهت خرید بلیط در کلیه مسیرهای هواپیمائی کی ال ام از سایت بیلیت لاین بصورت مستقیم و یا با همکاران ما در واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمائید.  ضمن اخذ مشاوره از بهترین نرخ و مسیرهای پروازی این شرکت اطلاع حاصل فرمائید.