معرفی هواپیمائی امارات :

شرکت هواپیمائی امارات که دفتر مرکزی آن در دبی امارات متحده عربی مستقر می باشد توسط خانواده سلطنتی دبی  در سال 1985 تاسیس شد. فرودگاه دبی فرودگاه اصلی هواپیمائی امارات می باشد.

 

در هر هفته حدود 3400 پرواز به 150 نقطه با بیش از 200 فروند هواپیما پرواز می کند. این شرکت با 48000 نفر پرسنل به 77 کشور مشغول فعالیت می کند. این شرکت یکی از حامی های قدرتمند تیم های ورزشی مطرح دنیا می باشد. با پروازهای این شرکت می توانید از مبدا  تهران و ترانزیت دبی به اکثر نقاط جهان سفر کنید.

 

 

صندلیهای هواپیمائی امارات به سه گروه فرست کلاس ، بیزنس کلاس و اکونومی تقسیم می شود.

 

فرست کلاس :

در صندلیهای فرست کلاس شرکت هواپیمائی امارات بهترین و لوکس ترین خدمات به مسافران ارائه می شودو این کلاس دارای سه نوع کابین می باشد.که امکانات آنها همانند امکانات اتاقهای یک هتل 5 ستاره می باشد. از جمله می توان به : سفارش غذل در زمان دلخواه حین پرواز ، دوش حمام ، خدمات اسپا ، صندلیهای راحت با امکان تبدیل شدن به یک تخت کامل ، تلویزیون های خصوصی ، سالن استراحت ویژه در فرودگاه دبی ، اشاره کرد

 

بیزنس کلاس :

صندلیهای بزرگ بیزنس کلاس هواپیمائی امارات جادار و امکان تبدیل شدن به تخت خواب را دارند و مجهز به ماساژور هستند، سافرین این کلاس پروازی در هواپیمائی امارات می توانند از منو کامل و متنوع غذائی در حین پرواز بهره مند شوند.

 

اکونومی کلاس :

صندلیهای اکونومی کلاس با اینکه ارزانترین صندلیهای هواپیمائی امارات می باشند ، اما با این وجود امکانات و خدمات ویژه ای به مسافرین را دارند که ازجمله آنها : وای فای ، امکان شارژ موبایل از طریق هر صنلی به طور مجزا ، تماشای برنامه های تلویزیونی و رادیوئی از طریق مانیتئرهای کوچک هر صندلی و نیز امکان انتخاب غذا بصورت محدود حین پرواز ، اشاره کرد.

 

برای انجام چک این و انتخاب صندلی می توانید 48 ساعت قبل از پرواز از طریق سایت هواپیمائی امارات اقدام کنید و به خاطر داشته باشید که 90 دقیقه قبل از پرواز کانتر پذیرش مسافر در فرودگاه بسته خواهد شد.چنانچخ بار و چمدانی دارید پس از چک این آنلاین ، در فرودگاه به کانتر مراجعه و بار خود را با دریافت تگ تحویل کانتر نمائید.

 

وزن بار مجاز در پروازهای هواپیمائی امارات متفاوت بوده و بر روی بلیط شما درج می گرددولی معمولا برای اکونومی 30 کیلو ، مسافران بیزنس و فرست کلاس 50 کیلو می باشد. میزان بار همراه مسافر جهت حمل به داخل کابین 7 کیلو می باشد.

 

 

ناوگان این شرکت هواپیمائی فقط متشکل از غولهای تولیدی دو شرکت بزرگ هواپیما ساز جهان : بوئینگ 777 و ایرباس 380 می باشد.

 

 

 

شما می توانید برای خرید بلیط در تمام مسیرهای پروازی این ایرلاین از همکاران ما در واحد پشتیبانی ، مشاوره کسب کنید  و بهترین نرخ و بهترین مسیر را استفاده نمائید.