- آیا برای خرید خدمات باید عضو سایت بشوم ؟

کاربر گرامی بیلیت لاین جهت خرید خدمات سایت الزامی به عضویت در سایت نیست و شما می توانید بصورت عمومی قدام به خرید خدمات نمائید.

اما چنانچه مراحل عضویت در سایت را انجام دهید و قبل از هر بار خرید وارد کاربری خود شوید از مزایایی همچون : مشاهده آرشیو خریدهای قبلی در هر زمان و مکان ، شرکت در قرعه کشی های ویژه کاربران ، استفاده از کدهای تخفیف که به اعضا سایت تعلق می گیرد و کلی مزایای دیگر ، بهره مند شوید.

 

 

- پس از عضویت در سایت امکان ویرایش مشخصات کاربری وارد شده را دارم ؟

شما پس از عضویت در سایت بیلیت لاین ، چنانچه مشخصات خود را به اشتباه وارد کردید می توانید تمامی موارد وارد شده به استثنای آدرس ایمیل که همان نام کاربری شما می باشد را در قسمت پنل کاربری تغییر دهید. 

 

 

- آیا می توانم پس از خرید بلیط، اقدام به کنسلی بلیط بصورت آنلاین کنم ؟

مسافر گرامی، در صورتیکه بلیط خود را بصورت عمومی خرید کرده اید می توانید از قسمت پیگیری رزرو در منو بالای صفحه با وارد کردن شماره موبایلی که هنگام خرید وارد نمودید و همچنین شماره رزرو  یا کد واچر بلیط را باز کرده و اقدام به ابطال بلیط خریداری شده توسط (گزینه کنسلی) خرید نمائید.

 

و چنانچه بلیط خودتان را با استفاده از کاربری سایت خرید نمودید می توانید با وارد شدن به پنل کاربری و سپس در قسمت سفرهای من ، هم تمامی بلیطهای خریداری شده رو مشاهده کنید و همچنین بلیط مورد نظر خود را باز نموده و اقدام به ابطال بلیط با استفاده از گزینه (کنسلی خرید) نمائید.

 

چنانچه بلیط مورد نظر شما گزینه (کنسلی خرید) نداشته باشد لطفا از طریق ایمیل ticket@arashparvaz.com و یا شماره 09334442109 تماس حاصل نموده و درخواست کنسلی نمائید. همکاران ما در کمترین زمان ممکن اقدام به ابطال بلیط و عودت وجه یا به حساب کاربری و یا به حساب بانکی شما خواهند نمود.

 

 

- آیا می توانم قبل از صدور بلیط میزان جریمه کنسلی رو مشاهده کنم ؟

بله ، هنگامی که در صفحه اول سایت اقدام به انتخاب مبدا و مقصد و تاریخ پرواز نمودید، پس از لیست کردن پروازهای موجود در مسیر و تاریخ درخواستی در قسمت (قوانین استرداد) امکان مشاهده شرایط کنسلی درج شده است.

دقت داشته باشید که در برخی پروازهای موجود داخلی و خارجی میزان جریمه کنسلی بلیط در هر زمان ممکن است 100% نرخ بلیط باشد.

 

 

- آیا امکان خرید بلیط برای کودک یا نوزادم رو از سایت بصورت آنلاین دارم؟

خیر، با توجه به قوانین سازمان هواپیمائی کشوری و ایرلاینها امکان خرید بلیط بصورت مجزا برای کودکان در هیچ سایتی وجود ندارد، چنانچه برای خودتان قبلا بلیط تهیه فرمودین و یا در نظر دارین برای کودک خود بدون همراه بلیط تهیه فرمائید لطفا با همکاران ما در واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمائید تا راهنمائی های لازم برای شما صورت گیرد.

 

 

- آیا پس از خرید بلیط امکان تغییر نام هست؟

خیر، در تمامی پروازهای داخلی و خارجی سیستمی به هیچ وجه امکان تغییر نام وجود ندارد، ولی در برخی از پروازهای چارتری امکان تغییر نام توسط چارتر کننده پرواز وجود دارد. 

 

 

- در هر پرواز مقدار بار مجازی که می تونم حمل کنم چقدر است؟

مقدار بار مجاز به کلاس پروازی ، کلاس نرخی و قوانین هر ایرلاین بستگی دارد که شما می توانید قبل از خرید بلیط در قسمت اطلاعات پرواز میزان بار مجاز را مشاهده کنید و در صورتیکه بار همراه شما بیش از میزان قید شده در بلیط باشد بایستی در فرودگاه هزینه اضافه بار را پرداخت نمائید.

 

لطفا دقت داشته باشید در برخی از کلاسهای نرخی مخصوصا در پروازهای خارجی میزان بار مجاز آن کلاس نرخی صفر می باشد و مسافر بایستی هزینه هر مقدار بار خود را در فرودگاه پرداخت نماید.

 

 

- آیا خرید بلیط هواپیما بصورت حضوری از آژانس با خرید بلیط بصورت اینترنتی تفاوت نرخ دارد ؟

خیر، اگر از سایت های معتبر خرید بلیط را بصورت اینترنتی انجام دهید نه تنها هزینه بیشتری پرداخت نمی کنید بلکه در بعضی از زمانها امکان خرید با تخفیف های ویژه را نیز دارید. حتی پشتیبانی کاملتری هم خواهید داشت.

 

 

- قیمت بلیط هواپیما برای کودکان چگونه محاسبه می گردد ؟

کودکان به دو گروه : 

کودک ( 2 تا 12 سال ) و خردسال ( زیر 2 سال ) تقسیم می گردد. برای کودک در اکثر پروازهای سیستمی 50 یا 75 % مبلغ بزرگسال و در پروازهای چارتری بصورت کامل محاسبه می شود ولی در تمام پروازهای سیستمی ، چارتری ، داخلی و خارجی برای خردسالان 10 % مبلغ بزرگسال محاسبه می شود.

 

- آیا امکان خرید بلیط برای دو خردسال همراه برای یک نفر بزرگسال که تنها مسافرت می کند وجود دارد ؟

با توجه به اینکه  هنگام پرواز برای مسافران خردسال صندلی تعلق نمی گیرد و در هر ردیف صندلی هواپیما فقط یک ماسک مازاد  اکسیژن اصطراری وجود دارد امکان خرید دو خردسال به همراه یک نفر بزرگسال وجود ندارد و بایستی برای یکی از همراهان خردسال بلیط کودک تهیه گردد.

 

 

- بلیط های صادره به چه طریقی برای کاربر ارسال می گردد ؟

پس از اتمام مراحل خرید و صدور نهائی بلیط ، بلیط به دو صورت پیام کوتاه و ایمیل ارسال می گردد.

خواهشمند است شماره موبایل و آدرس ایمیل را هنگام خرید بلیط هواپیما  بصورت دقیق وارد نمائید تا مشکلی در ارسال بلیط بوجود نیاید. 

 

 

- آیا امکان ارسال بلیط به ایمیل شخص دیگری نیز در سایت بیلیت لاین وجود دارد ؟

بله ، شما می توانید در صفحه وارد کردن اطلاعات مسافر قبل از تائید نهائی، گزینه مربوط به ( می خواهم بلیط به شخص دیگری ارسال شود ) را انتخاب و در باکس نمایش داده شده آدرس ایمیل شخص مورد نظر را وارد نموده تا بلیط علاوه بر ایمیل شما به ایمیل وارد شده نیز ارسال شود.

 

 

- چگونه می توانم از تغییرات و یا کنسلی بلیط خریداری شده اطلاع پیدا کنم ؟

چنانچه پس از خرید بلیط، پروازی دارای تغییراتی باشد ابتدا از طرف ایرلاین مربوطه پیام کوتاه به مسافر ارسال می گردد. همچنین واحد پشتیبانی ما در بیلیت لاین با مسافر بصورت تلفنی تماس گرفته و تغییرات موجود را اعلام می کنند. همچنین می توانید برای اطمینان بیشتر در روز پرواز با شماره 199 ( اطلاعات پرواز فرودگاه ) تماس حاصل فرمائید.

خواهشمند است شماره موبایل خود را هنگام خرید بدرستی وارد نمائید.

 

 

- نحوه استرداد وجه بلیطهای کنسل شده از طرف ایرلاین یا خود مسافر چگونه خواهد بود؟

استرداد وجه بلیطهای کنسل شده بصورت کاملا  آنلاین توسط سیستم مالی بیلیت لاین طی مدت 1 تا 72 ساعت به حساب بانکی که هنگام خرید استفاده کرده اید واریز خواهد شد، چنانچه مبلغ طی مدت اعلام شده واریز نگردید خواهشمند است با پشتیبانی بیلیت لاین به شماره 09334442109  تماس حاصل فرمائید. 

 

 

- آیا امکان عودت وجه به حساب شخص دیگری نیز حتی با تائید خود مسافر وجود دارد؟

با توجه به اینکه  سیستم استرداد وجه بصورت آنلاین می باشد و توسط سیستم بیلیت لاین انجام می گیرد امکان عودت وجه به حساب شخص دیگر و یا حسابی به جز حساب مورد استفاده هنگام خرید وجود ندارد.

 

 

- چنانچه هنگام خرید بلیط در مرحله پرداخت با خطا مواجه شدم و مبلغ از حساب بانکی ام کسر شد چه اقداماتی باید انجام دهم؟

در مرحله پرداخت در درگاه بانکی چنانچه از فیلتر شکن استفاده می نمائید به علت مسائل امنیتی بانکی خرید بلیط شما با خطا مواجه خواهد شد. در هر صورت از خرید مجدد بلیط خودداری نموده و جهت بررسی مشکل با واحد پشتیبانی بیلیت لاین تماس بگیرید.

 

 

- نحوه ارتباط به طریقهای مختلف با مجموعه بیلیت لاین ؟

شماره ثابت آژانس هواپیمائی آرش پرواز : 04433434242

شماره موبایل پشتیبانی : 0933442109

از طریق اپلیکیشن واتساپ و تلگرام شماره : 09334442109

پست الکترونیک : info@arashparvaz.com