خرید بلیط هواپیما ، بلیط چارتری ، خرید ینترنتی بلیط هواپیما ، بلیط آنلاین

بلیط تهران ، بلیط هواپیما ، پرواز داخلی ، پرواز خارجی ، بلیط ارزان ، بلیط لحظه آخری

بلیط هواپیما ، بیلیت لاین ، بلیط لاین

هواپیمائی اترک

 

 

شرکت هواپیمایی اترک یکی از جوانترین ایرلاین های کشور است. این شرکت در سال 1391 با اخذ کلیه مجوزهای داخلی و بین المللی رسما آغاز به کار کرد. هواپیمایی اترک به توجه به سیاست های کلان شرکت، برای ناوگان خود هواپیماهای ایرباس را برگزید و نسبت به خرید 4 فروند از این هواپیماها اقدام کرد. در هواپیمایی اترک ایمنی پروازها همواره اولویت اصلی این شرکت بوده است. در همین راستا هواپیمایی اترک در صدد جذب بهترین های صنعت هوانوردی ایران بوده است و استفاده از کادر پروازی متخصص را سر لوحه کار خود قرار داده است. قطب اصلی هواپیمایی اترک فرودگاه بجنورد و فرودگاه مهرآباد است . همچنین فرودگاههای مشهد و کیش شهرهای کانونی آن محسوب میشوند. دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی نیز در اکباتان تهران واقع شده است. در حال حاضر تمامی پروازهای این شرکت داخلی بوده و به شهرهای تهران، بجنورد، مشهد، اهواز، کرمانشاه، آبادان، قشم، کیش و اصفهان میباشد.

 

 

راهنمای خرید بلیط اترک

برای خرید آنلاین بلیط پرواز اترک، کافیست در سایت بیلیت لاین سه حرف اول نام شهر مبدا و سه حرف ابتدای نام شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز، وارد نموده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید. با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی و پس از انتخاب دکمه جستجوی پرواز، لیست کاملی از پروازهای اترک برای مسیر مورد نظر شما به نمایش در می آید. میتوانید اطمینان داشته باشید که در لیست پروازهای اترک، انواع بلیط ارزان و بلیط لحظه آخری اترک نیز برای شما نمایش داده میشود. شما این امکان را دارید که به کمک فیلترهای موجود ، لیست پروازها را به بنا به شرایط و نیاز خود مرتب نموده و به راحتی رزرو بلیط را در کوتاهترین زمان و به صورت آنلاین انجام دهید و با ایرلاین مورد علاقه خود سفر کنید.

 

دریافت آنلاین کارت پرواز هواپیمایی اترک

امکان چک این آنلاین برای هواپیمایی اترک وجود ندارد.

 

کلاس های پروازی هواپیمایی اترک

بیزینس کلاس

در این کلاس پروازی برای آرامش و راحتی مسافران فضای کافی میان صندلی ها به همراه تنظیمات صندلی در نظر گرفته شده است . همچنن مهمانداران این کلاس پروازی منتخبی از بهترین ها هستند  و تمامی دوره های آموزشی برای خدمت در این بخش را پشت سر گذاشته اند. در بخش پذیرایی با بهره گیری از یکی از مجهزترین ساختمان های کترینگ ، سرویسی ویژه همراه با انتخاب غذاهای ایرانی و بین المللی و انواع نوشیدنی برای مسافران در نظر گرفته شده است.

 

اکونومی کلاس

این کلاس پروازی با فضای صندلی بیشتر نسبت به کلاس اکونومی بسیاری از شرکتهای هواپیمایی دیگر احساس آرامش و راحتی  را برای مسافران خود به ارمغان می آورد. همچنبن مسافران در این کلاس پروازی  علاوه بر برخورداری از پذیرایی مطلوب قادر به انتخاب نوشیدنی دلخواه خود خواهند بود.

 

پذیرش بار مجاز هواپیمایی اترک 

در پروازهای داخلی هواپیمایی اترک وزن بار مجاز رایگان برای مسافران 20 کیلوگرم است.

 

ناوگان هواپی هواپیمایی اترک 

در حال حاضر تعداد 5 فروند هواپیما در ناوگان هوایی اترک موجود است، که عبارتند از:

     - 3 فروند ایرباس 320

 

موارد مرتبط

0 متن نظر
نوشتن نظر