خرید بلیط هواپیما ، بلیط چارتری ، خرید ینترنتی بلیط هواپیما ، بلیط آنلاین

بلیط تهران ، بلیط هواپیما ، پرواز داخلی ، پرواز خارجی ، بلیط ارزان ، بلیط لحظه آخری

بلیط هواپیما ، بیلیت لاین ، بلیط لاین

هواپیمائی تفتان

 

شرکت هواپیمایی تفتان در سال 1381 در منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار و با هدف رشد و توسعه فرهنگی و اقتصادی استان سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد. هواپیمایی تفتان در طی دوران کاری خود فراز و نشیب های زیادی را طی کرده است. این ایرلاین کار خود را با دو هواپیمای فوکر شروع کرد ولی هنوز مدت زیادی از تاسیس این شرکت هواپیمایی نگذشته بود که به علت مشکلاتی فعالیت آن متوقف گردید. مدتها نامی از این شرکت هواپیمایی برده نمیشد  تا اینکه مجددا در سال 1391 با واگذاری شرکت به سرمایه گذاری جدید، این شرکت جانی دوباره گرفت و دوباره آغاز به کار کرد. شرکت هواپیمایی تفتان در حال حاضر با 5 فروند هواپیما به کار خود ادامه میدهد و قطب اصلی آن در منطقه چابهار قرار دارد. نکته جالب در مورد هواپیمایی تفتان پوشش مهمانداران است. تفتان ایر در جهت گسترش فرهنگ ایرانی از لباس های محلی جنوب کشور برای پوشش مهمانداران خود استفاده کرده است. که به شدت مورد استقبال مردم و جامعه هوایی کشورمان قرار گرفته است. در حال حاضر تفتان ایر پروازهای خود را در مسیر تهران -زاهدان و بالعکس آغاز کرده است.

 

 

 راهنمای خرید بلیط پرواز تفتان ایر

برای خرید آنلاین بلیط پرواز تفتان ایر، کافیست در سایت بیلیت لاین  سه حرف اول نام شهر مبدا  و سه حرف اول نام شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز، وارد نموده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید. با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی و پس از انتخاب دکمه جستجوی پرواز، لیست کاملی از پروازهای تفتان ایر برای مسیر مورد نظر شما به نمایش درمی آید. میتوانید اطمینان داشته بشید که در لیست پروازهای تفتان ایر، انواع بلیط ارزان تفتان ایر و بلیط لحظه آخری تفتان ایر نیز برای شما نمایش داده میشود.

 

 

دریافت آنلاین کارت پرواز هواپیمایی تفتان 

امکان چک این آنلاین برای هواپیمایی تفتان  وجود ندارد.

 

کلاس پروازی هواپیمایی تفتان : 

کلاس اکونومی 

هواپیمایی تفتان فقط دارای یک نوع کلاس پروازی اکونومی میباشد.

 

پذیرش بار مجاز هواپیمایی تفتان :

طبق قوانین شرکت هواپیمایی تفتان، مسافر مجاز به حمل بار همراه و غیر همراه، به میزان مندرج در بلیط بوده  و حمل هر گونه  با وزن مازاد، در صورت امکان حمل به تشخیص این شرکت هواپیمایی با پرداخت هزینه اضافه بار و بر طبق شرایط و رویه های جاری شرکت صورت میگیرد.

 

ناوگان هوایی هواپیمایی تفتان :

در حال حاضر تعداد 5 فروند هواپیما در ناوگان هوایی تفتان وجود دارد:

     - 3 فروند بوئینگ  MD

     - 2 فروند فوکر 50

 

 

 

موارد مرتبط

0 متن نظر
نوشتن نظر