خرید بلیط هواپیما ، بلیط چارتری ، خرید ینترنتی بلیط هواپیما ، بلیط آنلاین

بلیط تهران ، بلیط هواپیما ، پرواز داخلی ، پرواز خارجی ، بلیط ارزان ، بلیط لحظه آخری

بلیط هواپیما ، بیلیت لاین ، بلیط لاین

هواپیمائی فلای پرشیا

 

 

هواپیمایی فلای پرشیا ایرلاین تازه تاسیس ایرانی است. این ایرلاین کاملا خصوصی است که کار خود را به مرکزیت شیراز آغاز کرده است. نخستین پرواز فلای پرشیا در تاریخ 9 آذر 98 و به وقت محلی 14:30 از فرئدگاه شهید دستغیب شیراز به مقصد مشهد انجام شد. در حال حاضر پرواز فلای پرشیا  به مفاصد  تهران، کیش و مشهد انجام میشود که در آینده ای نزدیک بر مقاصد پروازی افزوده خواهد شد. فلای پرشیا پس از سپهران  که از سال 1394 شروع به کار کرد سومین خط هوایی استان فارس محسوب میشود هدف از پرواز فلای پرشیا کاهش ترافیک هوایی این استان است .

 

راهنمای خرید فلای پرشیا 

برای خرید بلط فلای پرشیا کافیست سه حرف اول شهر مبدا و سه حرف اول شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز در سایت بیلیت لاین وارد کرده و بر حسب نیاز و شرایط خود با کلاس پروازی منتخب خود سفر کنید. در لیست پروازهای فلای پرشیا میتوانید به انواع بلیط ارزان قیمت، چارتری فلای پرشیا، لحظه آخری فلای پرشیا دسترسی داشته باشید.

 

 

دریافت آنلاین کارت پروازی فلای پرشیا :

هنور امکان چک این آنلاین برای هواپیمایی فلای پرشیا وجود ندارد .

 

کلاس های پروازی هواپیمایی فلای پرشیا :

در حال حاضر هواپیمایی فلای پرشیا تنها داری یک نوع کلاس پروازی اکونومی میباشد.

 

پروازهای داخلی هواپیمایی فلای پرشیا :

شرکت هواپیمایی فلای پرشیا در حال حاضر در طول هفته پروازهای محدودی از مبدا شیراز در برنامه پروازی خود دارد. اگر قصد سفر با پرواز فلای پرشیا را دارید مسیر پروازی مورد نظر را از لیست پروازهای فلای پرشیا انتخاب کنید و سپس با تعیین تاریخ رفت و برگشت خود، لیستی از پروازهای هواپیمایی فلای پرشیا را از ارزانترین بلیط هواپیما مشاهده نمایید. پروازهای داخلی هواپیمایی فلای پرشیا شامل پروازهای لحظه آخری فلای پرشیا ، پروازهای چارتری فلای پرشیا ، پروازهای نرخ ویژه فلای پرشیا  میباشد.

 

بار دستی مجاز هواپیمایی فلای پرشیا :

میزان بار دستی مجاز فلای پرشیا برای هر شخص 5 کیلوگرم میباشد.

 

پذیرش بار مجاز هواپیمایی فلای پرشیا :

میزان پذیرش بار مجاز هواپیمایی فلای پرشیا در کلیه پروازهای داخلی 20 کیلوگرم میباشد.

 

ناوگان هوایی هواپیمایی فلای پرشیا :

در حال حاضر فلای پرشیا با 3 فروند هواپیمایی بوئینگ 300-737  مدرن آغاز به کار کرده که عمر این ناوگان از میانگین عمر سایر ناوگان های هوایی کشور کمتر است. قرار است تعداد ناوگان های هوایی فلای پرشیا تا سال آینده 2 برابر شود .

 

 

 

موارد مرتبط

0 متن نظر
نوشتن نظر