خرید بلیط هواپیما ، بلیط چارتری ، خرید ینترنتی بلیط هواپیما ، بلیط آنلاین

بلیط تهران ، بلیط هواپیما ، پرواز داخلی ، پرواز خارجی ، بلیط ارزان ، بلیط لحظه آخری

بلیط هواپیما ، بیلیت لاین ، بلیط لاین

هواپیمائی سپهران

 

 

یکی از شرکت های هواپیمایی تازه تاسیس در ایران، شرکت هواپیمایی سپهران است که کمتر از 1 سال از شروع پروازهای آن می گذرد. این شرکت هواپیمایی به صورت سهامی خاص ، بومی استان فارس است و داستان های جالبی را از روزی که نامش ثبت شده تا زمانی که اولین پرواز را انجام داده است ، در دل خود داشته است. درباره کسب مجوز این ایر لاین و اولین پروازهای این شرکت ، ماجرای جالبی وجود دارد  زیرا این ایرلاین خصوصی  با آن که نام خود  و مجوزهای رسمیش را حدود 7 سال پیش ثبت کرده است اما به دلیل مشکلاتی که در بین سال های  1390 تا 1395 داشت فعالیت های پروازی خود را بسیار دیر آغاز نمود. در نهایت تمام مشکلاتی که بر سر راه آغاز فعالیت های این ایرلاین وجود داشت، شرکت هواپیمایی سپهران  با آغاز دهه فجر سال 1395 فعالیت های خود را آغاز نمود.

 

 

مسیر پروازی این ایرلاین در حال حاضر در اولویت با شهرهای استان فارس و شیراز میباشد پروازهای سپهران ایر لاینز  در حال حاضر از تهران و شیراز به شهرهایی همچون : زاهدان، مشهد، بندرعباس، بوشهر، اهواز و چابهار صورت میپذیرد.

البته شنیده ها حاکی از این امر است که به زودی قرار است که شهرهایی همچون یزد، جزیره خارک، جزیره کیش، کرمان و برخی دیگر شهرها نیز در مقاصد پروازی برنامه ریزی شده هواپیماهای شرکت هواپیمایی سپهران گنجانده شوند.

 

 

این شرکت هواپیمایی در حال حاضر ، دارای 4 فروند هواپیمای فعال در آسمان های کشور است که از این هواپیماها ، 3 فروند هواپیماهای بوئینگ737-500 و 1 فروند از آنها نیز هواپیمای کوچک دورنیر 35 که ظرفیتی برابر با 35 نفر را دارد ، تشکیل میدهد این هواپیمایی کوچک بیشتر برای پروازهای کوتاه برد در مسافت های کم داخلی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

 

درباره شرکت هواپیمایی سپهران دو نکته بارز وجود دارد که نظر بسیاری از افراد را جلب کرده است در ابتدا این را باید گفت که هواپیمایی با وجود برخورداری از تنها چند هواپیما تا به حال توانسته است که بساری از  افراد واجد شرایط  و جویای کار را در تهران و استان فارس در حوزه های مختلف و مرتبط استخدام به کار نماید.

 

 از ابتدای آغاز فعالیت این ایرلاین تا به الان ،در طی آگاهی های استخدامی مختلف سپهران ، افراد بسیاری از فارغ التحصیلان حوزه هوانوردی کشور در این شرکت هواپیمایی در بخش های مختف مشغول به کار شدند.

این شرکت هواپیمایی تا به الان به بسیاری از پرسنل خود اعم از خلبان و مهمانداران نیز آموزش های ضمن خدمت داده است.

نکته بارز دومی که درباره این شرکت وجود دارد نیز این مورد است که لوگوی این شرکت بسیار زیبا و گویای فرهنگ اصیل مردم فارس و ایران است 

لوگوی شرکت هواپیمایی سپهران برگرفته شده از پرنده افسانه ای ، ققنوس است. گفته میشود که برای طراحی و پیاده سازی این شرکت هواپیمایی، بسیار وقت گذاشته شده است. رنگ نارنجی نیز رنگ سازمانی این ایرلاین است .

 

 

موارد مرتبط

0 متن نظر
نوشتن نظر